مرادعلی تاتار روز دوشنبه در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: کمیته امام راحل یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی با هدف کمک به محرومان بنا شد.
وی اظهار داشت: امروز با گذشت چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب بسیاری از خانواده های تحت حمایت این نهاد خودکفا شده و از نظر علمی و کسب و کار از  چهره های شاخص کشور هستند.
مدیر کمیته امداد امام (ره) قصرشیرین هم گفت: علاوه بر پرداخت ۱۶۰ میلیون تومان به ۴۱ نوعروس، همچنین با همکاری سپاه ناحیه مقاومت شهرستان به ۱۳ زوج دیگر هر کدام مبلغ ۱۰میلیون تومان برای خرید جهیزیه کمک شده است.
بهمن کرداری افزود: یک هزار و ۳۵۰ خانوار قصرشیرین زیرپوشش کمیته امداد هستند و در طول سال خدمات مختلفی از جمله کمک معیشت، هزینه های درمان، کمک هزینه تحصیل و موارد دیگر به آن ها ارایه می شود.

وی بیان کرد: با هدف تحکیم بنیان خانواده نوعروسان آموزش های مربوط به آیین همسرداری در قالب برپایی کلاس های مشاوره، احکام، بهداشت، مهارت های زندگی و آموزش سبک زندگی اسلامی را فرا گرفتند و کتاب و لوح های فشرده آموزشی مرتبط با این موضوع ها نیز میان آنها توزیع شده است.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.