سیدامیر حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمینه تسهیلات خوداشتغالی ۴٨ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و ۱۲۵ فرصت شغلی جدید در این شهرستان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ۳٨ نفر نیز از طریق راهبر شغلی مبلغ ۲ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

مدیر کمیته امداد امام (ره) ثلاث باباجانی اضافه کرد: طرح راهبران شغلی یکی از طرح‌های حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد است که به‌منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت اجرا می‌شود.

حسینی گفت: راهبر شغلی همه مراحل ایجاد اشتغال برای یک مددجو را بر عهده می گیرد و مددجو پس از دریافت تسهیلات، زیرنظر راهبر شغلی اقدام به تولید محصول خواهد کرد.

وی از مزیت‌های این طرح را تضمین خرید محصولات تولیدی مددجویان توسط راهبران شغلی دانست و گفت: در این روش مددجویان دغدغه و نگرانی از بابت بازاریابی و فروش محصول خود را نخواهند داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ثلاث باباجانی اضافه کرد: ۲٨ مددجو زیرپوشش این نهاد نیز از طریق کاریابی مشغول به کار شده اند.

حسینی با بیان اینکه اشتغال پایدار از مهمترین اهداف تسهیلات اشتغالزایی است، اظهار کرد: در راستای راه اندازی کسب و کار و ایجاد اشتغال ۲۷۰ نفر از مددجویان این نهاد در شهرستان ثلاث باباجانی در کلاس های آموزشی و مهارت آموزی شرکت کرده اند.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.