بخشدار بخش بندرکیاشهر امروز در حاشیه افتتاح این مجموعه به خبرنگار ایرنا  گفت: این مجموعه با هدف ایجاد نشاط ، توسعه ورزش ، ارتقاء سطح علمی روستاییان منطقه ، برگزاری کارگاه های اموزشی در راستای ایجاد اشتغال و کسب و کار و همچنین توسعه بخش گردشگری و جذب گردشگران راه اندازی شده است.

حجت حاجی پور با اشاره به اینکه این مجموعه ورزشی و بوم گردی با بهره گیری از ظرفیت های افراد خیر روستای پایین رودپشت در یک واحد آموزشی فاقد فعالیت راه اندازی شده افزود: برای افتتاح این مجموعه  ۳ میلیارد ریال توسط خیرین محلی منطقه کمک و هزینه شده است .

وی در ادامه به افتتاح نصب دو دستگاه ترانس برق به مناسبت دهه مبارک فجر در این روستا اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح به منظور اصلاح و تقویت شبکه های برق روستای پایین رودپشت بخش بندرکیاشهر( این روستا یکهزار نفر جمعیت دارد)  انجام شده است.

به گفته حاجی پور برای اجرای این طرح ۳ میلیارد ریال از سوی اداره توزیع برق منطقه هزینه شده است.

وی یاداور شد: همچنین امروز  به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، آسفالت بازار نقره ده بخش بندرکیاشهر نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی گفت : برای اجرای این طرح که با استفاده از قیر رایگان به انجام رسیده ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

حاجی پور ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران یاداور شد: در دهه مبارک فجر امسال تعداد ۱۵ طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال در این بخش افتتاح و به بهره برداری می رسد.

بخش بندرکیاشهر با داشتن ۳۳ روستا دارای ۱۴ هزار نفر جمعیت شهری و ۲۰ هزار نفر جمعیت روستایی است.

این بخش از توابع شهرستان آستانه اشرفیه بوده و در شرق استان گیلان واقع است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.