آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی عصر یکشنبه در دیدار مسوولان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد افزود: هرچه بهتر و بیشتر برای مستضعفان و محرومان خدمت کنید، دعای خیر آنها نصیب نظام و انقلاب خواهد شد، زیرا حفظ انقلاب به برکت همین مردم است و در درگاه الهی ، چیزی مقرب‌تر از خدمت به بندگان خدا نیست.

به گزارش روز یکشنبه تارنمای دفتر امام جمعه یزد ،وی اظهار داشت: ما باید خود را خادم و خدمتگزار این مردم بدانیم و برای رفع مشکلات آنها به ویژه مسائل اقتصادی و معیشتی آنها تلاش کنیم .

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد تصریح کرد: در این راستا نیت همه باید رضای خدا و خدمت به خلق باشد و نباید برای تصدی پست‌ها به این در و آن در بزنیم و خدای ناکرده از بندگان خدا و رفع مشکلات مردم غافل شویم.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: کمیته امداد یکی از یادگارهای حضرت امام (ره) است و آن بزرگوار به تاسی از حضرت علی (ع)، همیشه به یاد مستضعفان و رفع مشکل آنها بودند.

وی با ذکر خاطره ای از حضرت امام (ره) گفت: پیش از انقلاب زمانی که در ایران بودند و بعد از تبعید، چیزی که فکر امام امت را مشغول می‌کرد، بحث مستضعفان بود و پیام‌های زیادی از ایشان در مورد مستضعفان داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: زمان‌هایی که هوا سرد بود، امام راحل به نیروهای انقلابی پیام می‌دادند و تاکید می‌کردند که با مراجعه به نقاط محروم برای  رفع مشکلات مستضعفان اقدام کنند.

ناصری یزدی گفت: آن حضرت زمانی که در تبعید بودند غذای زیادی نمی‌خوردند و دلیل این موضوع را هم ناتوانی مستضعفان در تهیه غذا می‌دانستند و می‌گفتند، زمانی که مردم غذا ندارند، بخورند من نمی‌توانم به خودم اجازه دهم که در رفاه باشم و غذای کامل بخورم.

حدود ۵۰ هزار نفر در استان یزد از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

این استان حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.