حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لایینی روز سه شنبه در اختتامیه همایش مدیران بهزیستی کشوردر بابلسر به مسئولیت سنگین نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی اشاره کرد و گفت : مدیران این ۲ نهاد که با جامعه آسیب پذیرتر و دغدغه مردم بیشتر ارتباط دارند، نباید وارد کارهای اقتصادی و تجاری شوند.

به گفته او مدیران باید به جای مال اندوزی و فعالیت اقتصادی، به فکر مشکلات مردم باشند، زیرا فعالیت اقتصادی و کاسبانه در پست مدیریتی خیانت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران همچنین گفت: مسئولان باید نسبت به زندگی مردم دردمند ودغدغه مند باشند و احساس بی تفاوتی نکنند و زندگی امروز مردم و مسئولین باید توام با رحمت و عطوفت باشد که می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه روابط متکی بر رحمت از برخوردهای قضایی و سخت جلوگیری خواهد کرد ، افزود: امروز نیاز اساسی همه خانواده ها وجود رحمت و مهربانی در عمق لایه های خانواده ها است.

همایش تخصصی و علمی مدیران بهزیستی کشور به مدت ۲ روز در بابلسر برگزار شد و در این نشست به مشکلات جامعه هدف و همچنین ارائه راهکارهای برای حل آن مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.