هفته نامه سیروان در شماره ۱۰۴۹ خود مواضع صریح نماینده ولی‌فقیه در حمایت از مدیران کردستانی و تکذیب فساد و اغراق آمیز خواندن نرخ تورم در کردستان توسط برخی رسانه‌ها را در تیتر اول خود قرار داده است.

این هفته نامه در بخش دیگری در ۲ گزارش جداگانه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان کردستان و جشنواره تنبور دالاهو کرمانشاه پرداخته و در گزارش نیز به بهانه سفر دکتر گرجی معاون پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور به کردستان را در قالب یادداشتی تحلیل کرده است.

هفته نامه آوات نیز در شماره ۱۴۱ خود جشنوارە تئاتر خیابانی فرصتی ارزشمند را تیتر یک خود کرده و در مطلبی با عنوان فقر سواد رسانەای و بروز آسیب های اجتماعی پرداخته است.

چندی پیش برخی رسانه ها نتایج یک تحقیق با جامعه آماری ۳۹ نفری را منعکس کردند که این هفته نامه در مطلبی با عنوان فساد را درست معنی کنید این اخبار را مورد نقد قرار داده و در خبری به زبان سید احسن علوی نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دهگلان با عنوان کسانی که فساد می کنند محاکمه می شوند را منتشر کرده است.

روزنامه همشهری در شماره ۷۷۵۰ ویژه استان های کردستان و کرمانشاه نیز در گزارشی با عنوان منطقه آزاد بانه و مریوان در ۲ روایت، به تحلیل نظرات موافقان و منتقدان این منطقه آزاد تجاری پرداخته است.

همچنین در مطلبی با عنوان شاخه‌های تنومند درخت هنر در کردستان گفت و گویی با فردین صادق ایوبی کارشناس ارشد نقاشی، استاد دانشگاه و منتقد هنری به وضعیت هنر در کردستان پرداخته است.

هفته نامه به‌هیز در شماره چهار خود در مطلبی با نام کردستان به کام آذرخش به تغییر نام تیم فوتبال بانوان راهیاب ملل به آذرخش اشاره کرده و چالش های پیش روی فوتبال بانوان این استان در لیگ برتر پرداخته است.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۱۵۸ نشریه در کردستان مجوز فعالیت گرفته اند که از این تعداد اکنون ۱۰۲ رسانه شامل رسانه های چاپی، خبرگزاری و پایگاه های خبری برخط و غیربرخط در استان فعال است.

۳۰۳۴/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.