آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در همایش پیامبر اعظم(ص) رهبری، اتحاد ملی و اقتدار امت اسلامی با بیان اینکه یکی از مسائل اصلی و اساسی جهان اسلام، وحدت است که به فرموده قرآن کریم نعمت بزرگ و عامل قدرت جهان اسلام است،  افزود: اگر از هم جدا باشیم قدرت شکست پذیری ما بیشتر بوده و دشمن بر ما مسلط می‌شود
نماینده ولی فقیه در کردستان به خدمات امام راحل به جهان اسلام برای تقویت وحدت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: هفته وحدت فرصتی برای یادآوری این ارزش است تا محورهای وحدت اسلامی برای همگان بازگو شوند چون جهان اسلام از یک ریشه است و منافع و دشمنان مشترکی دارند.
آیت‌الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه وحدت و همدلی امروز بیش از هر زمان دیگری برای جوامع اسلامی و مسلمانان ضروری است، اضافه کرد: خدماتی همانند تشکیل مجمع جهانی تقریب اسلامی، کنفرانس وحدت اسلامی و دیگر مجامع باعث شد تا جریان مقاومت اسلامی به راه افتد و مقابل ا   ست کبار و صهیونیست بایستد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت یادآور شد: پیامبر رحمت (ص) وظیفه داشت تا بشریت را از جهل و تاریکی نجات داده و به سوی نور رهنمون سازد.

راه‌اندازی دانشگاه بین المللی جامعه‌المصطفی
آیت‌الله حسینی شاهرودی با اشاره به راه‌اندازی مرکز تخصصی امام شافعی در سنندج گفت: این مرکز با برگزاری اولین دوره های آموزشی در سطح کشور خدمات علمی و فقعی شایانی برای طلاب علوم دینی دارد.
وی به فعالیت دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی و دانشگاه ادیان در استان اشاره کرد و افزود: شعبه دانشگاه بین‌المللی جامعه المصطفی در سنندج راه‌اندازی می‌شود که این دانشگاه از طلاب نقاط مختلف پذیرش خواهد داشت و بستر خوبی برای رشد علمی طلاب شافعی مذهب خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.