به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کمیته امداد تکاب افزود: کمیته امداد از برکت های انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند و ماندگار امام راحل به شمار می رود.
وی با بیان اینکه خودکفایی و ایجاد اشتغال برای مددجویان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد گام بزرگی در راستای بهبود معیشت خانواده های آسیب پذیر است، اظهار داشت: فعالیت های کمیته امداد و ایجاد اشتغال برای مددجویان نشانه این است که این نهاد مسیر خود در حمایت از اقشار مستضعف و محروم جامعه را به درستی طی می کند.
فرماندار تکاب افزود: پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی کمیته امداد اکنون به سطحی از خدمت رسانی رسیده که بسترساز اشتغال و خودکفایی مددجویان و اقشار محروم جامعه شده است.
مکرمی تلاش بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد را قابل تقدیر دانست افزود: کمیته امداد روند خودکفایی مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنان را با سرعت و شتاب بیشتری ادامه دهد.
وی بیان کرد: طرح های خوب تولیدی و اشتغال زایی که با ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان متناسب است باید به مددجویان کمیته امداد و سایر متقاضیان جهت دریافت تسهیلات اشتغال زایی معرفی شود.
در این جلسه از پنج نفر از مددجویان کمیته امداد تکاب که با دریافت تسهیلات اشتغال زایی موفق به خودکفایی در کسب و کار و ایجاد اشتغال برای خود و فرزندانشان شده اند تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است و 2 هزار و 800 خانوار این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.