حجت الاسلام حجت الله فاضلی روز چهارشنبه در همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی ویژه خانواده های روحانیون اهل سنت شهرستان روانسر افزود: تقویت سازگاری خانوادگی، هم افزایی زوجین و صداقت و صفا و صمیمیت از ضروریات خانواده ها است.

وی تصریح کرد: همدلی و با هم بودن از تاکیدات سیره نبوی و بزرگان دین است و امروز صیانت از حریم خانواده ها بسیار ضروری است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از راهکارهای مقابله با سبک زندگی غربی و غیراسلامی برجسته کردن تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

حجت الاسلام فاضلی اضافه کرد: ابزارهای ارتباطی بسیار گسترده شده و این نباید سبب شود که اعضای خانواده از همدیگر غافل شوند.

 وی تاکید کرد: مفاهیم و ارزش های زندگی اسلامی ایرانی نباید در گرفتاری های زندگی مهجور بماند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه با بیان اینکه در سبک زندگی اسلامی اسراف حرام است، افزود: قناعت، مدیریت در امور زندگی و حفظ حرمت ها از اصول و پایه های سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

فاضلی گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی کانون خانواده ها را مدنظر قرار داده و علما و روحانیون باید با الگو دهی به جامعه بیشتر از دیگران کوشا باشند.

وی یادآور شد: خوشبختانه فضای صمیمیت و همدلی در میان خانواده های منطقه اورامانات بیشتر مشهود است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.