صدیقه ربیعی روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی آشنایی با مولفه‌های خرید بهینه کالا و خدمات افزود:زنان به عنوان مدیران جامعه نقش اصلی را در خرید دارند و باید آگاهی آنها از خرید بهینه افزایش یابد.
وی اضافه کرد: خرید، فرایندی است که چندین مرحله را طی می‌کند و اولین مساله مورد انتظار در هنگام خرید این است تا کالای با کیفیت به دست خانواده‌ها برسد.
ربیعی ادامه داد:دومین موضوع این است که آن کالا با قیمت خوب خرید شده و در زمان مناسب از منبع مطمئن به دست آید یعنی پرداخت هم متناسب با ارزش کالا و خدمات باشد.
وی اظهار داشت:زنان ما به عنوان مادران جامعه که انتقال دهنده فرهنگ هستند اگر آگاهیشان افزایش یابد قطعا به خانواده خود نیز منتقل می‌کنند.
به گفته ربیعی، لازم است نگاه ما به خرید به عنوان یک دانش یا تجربه باشد تا در کنار رعایت حقوق شهروندی از سوی فروشنده بتوانیم خرید خوب و مناسبی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در تحقق هدف خرید بهینه کالا موضوع تقویت تولید هم اتفاق می‌افتد، افزود: اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اشتغال و حمایت از کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است با مدیریت درست خرید توسط زنان نیز امکان پذیر می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود:البته این موضوع نافی آن نیست که تولیدکنندگان هم باید همت خود را برای ارتقای کیفیت کالای تولیدی بالا ببرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.