به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روانسر با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن حمایت قاطع از نظام و انقلاب اسلامی، با سردادن شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت های دشمنان این آب و خاک را بشدت محکوم کردند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر روانسر گفت: مردم ایران در این روز تاریخی شکوه، عظمت و اقتدار و بصیرت خود را به دنیا نشان دادند.
حجت الاسلام شمس اله جلیلیان افزود: با وجود همه مشکلات و گرفتاریها، این مردم همچنان وفادار به آرمان ها و ارزشهای انقلاب هستند و بر ادامه راه امام و شهدا تاکید دارند.
وی تصریح کرد: برکات انقلاب اسلامی فراوان است و عمده ترین برکت انقلاب اسلامی حاکمیت دین بود چرا که در دوران رژیم ستمشاهی با آموزه های دینی و دین مداری مبارزه می کردند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: حاکمیت ایران در دوران رژیم ستم شاهی وابسته به آمریکا و انگلیس بود اما امروزه حاکمیت اسلامی و رهبری معظم انقلاب به پشتوانه حضور مردم پایه های ظلم و ستم و کفر و استکبار را به لرزه در آورده است.
حجت الاسلام جلیلیان اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز فرزندان این مملکت خواب راحت را از دشمنان گرفته است و امروز این اقتدار، امنیت و صلابت مرهون فداکاری رزمندگان اسلام است.
وی تاکید کرد: آمریکا 40 سال است که می خواهد جمهوری اسلامی را بین برد اما دشمنان شاهد باشند که عظمت و اقتدار ایران ادامه خواهد داشت.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: مردم مشکلات اقتصادی دارند اما هیچگاه در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب دست بر نمی دارند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتر شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.