به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در مراسم راهپیمایی شهر مهریز گفت: روح انقلاب اسلامی ما مبارزه عملی با استکبار است و در 40 سال گذشته در سایه همین شعار دینی و انقلابی، ملت ایران از نظام خود دفاع کرده است.
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی افزود: دولت آمریکا برای ضربه زدن به نظام ما از هیچ کوششی با همکاری برخی کشورها دریغ نکرده و توطئه های او ادامه دارد.
وی تصریح کرد: راهپیمایی یوم الله 13 آبان در حقیقت نماد عینی استکبار ستیزی مردم ایران علیه 40 سال خیانت آمریکا و کفر جهانی محسوب می شود.
7541/
همچنین راهپیمایی مردم بافق با طنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگز بر اسراییل در فضای این شهر طنین انداز شد.
این راهپیمایی از مقابل ساختمان بسیج به سمت امام زاده عبدالله بافق برگزار و مردم، روحانیان، دانش آموزان، دانشجویان و کارگران معادن حاضر در این مراسم، انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی به ویژه دولت و رئیس جمهور زیاده خواه آمریکای جهانخوار اعلام کردند.
شعار های 'هیهات منا الذله، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، می جنگیم می میریم سازش نمی پذیریم، مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار' از جمله شعار های راهپیمایان بود.
در پایان این راهپیمایی، پرچم آمریکای جنایتکار توسط مردم انقلابی به آتش کشیده شد.
نظیر همین مراسم در دهستانهای مبارکه، کوشک و سبزدشت بافق نیز برگزار شد و مردم این مناطق با شرکت گسترده در راهپیمایی 13 آبان ، نفرت خود را از شیطان بزرگ به نمایش گذاشتند.
7543/
خبرنگار ایرنا از ابرکوه هم گزارش داد همزمان با گرامیداشت 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی، ندای الله اکبر، هیهات مناالذله و مرگ بر آمریکا در شهرستان ابرکوه طنین انداز شد.
دانش آموزان ، دانشجویان، فرهنگیان ، استادان مراکز آموزش عالی ، بازاریان، مسئولان صنوف مختلف، بسیجیان و مردم همیشه در صحنه ابرکوه در راهپیمایی 13 آبان با شعارهای هیهات مناالذله ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل یک بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) ، شهدای انقلاب و نیز با منویات مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
راهپیمایی 13 آبان در 14 نقطه دیگر شهرستان ارکوه در بخش بهمن و روستاهای بخش مرکزی برگزار شد.
7540/
تجمع بزرگ استکبار ستیزی همزمان با یوم الله 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور پر شور اقشار مختلف مردم شهرستان میبد برگزار شد.
شعار مرگ بر آمریکا و حمل پلاکارهای با عنوان هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید ، ما آمریکا را زیر پا می گذاریم، جلوه هایی از حضور مردم و دانش آموزان و دانشجویان در این مراسم بود.
حجه السلام حسنی امام جمعه موقت میبد در این مراسم با بیان سخنانی یاد شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: راهپیمایی 13 آبان از چند جهت متفاوت است ، یکی اینکه این راهپیمایی چند روز بعد از اربعین انجام می گیرد و همچنین در روزی است که آمریکا برگشت تحریم ها را در این روز اعلام نموده است.
وی تصریح کرد: این در حالیست که بازگشت تحریم ها از همان اول، شکستش هویدا بود، چون آمریکا با آنچه مشاهده شده ، نشان می دهد که هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی در ادامه به علل مرگ بر آمریکا گفتن ملت ایران اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود: ملت ما همچون چهل سال گذشته با ایستادگی در برابر آمریکا که هر روز از قدرت او کاسته شده، رو سفید و سربلند، بیرون خواهند آمد.
6197
راهپیمایی ضد استبکاری 13 آبان روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان در بهاباد برگزار شد .
مردم انقلابی این شهرستان با حضور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
در این مراسم، مسئولان از جمله ائمه جمعه و جماعات، فرماندار، معاونین فرماندار، بخشداران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از روسای ادارات شهرستان ، هم چنین طیف های مختلفی از بازاریان، بسیجیان، معلمان حضور داشتند.
شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با حمل پلاکاردها و شعارنوشته ها و ساخت عروسک های ترامپ، یاوه گویی های آمریکا را محکوم کردند.
9877/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.