به گزارش خبرنگار ایرنا، دانش آموزان گنبدکاووس روز یکشنبه همگام با دیگر اقشار مردم این شهرستان و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا ضمن محکوم کردن جنایات این کشور استکباری علیه ملت و انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای واقعه 13 آبان 1357 را نیز گرامی داشتند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان امروز در گنبد، با حمل پلاکاردها و دست نوشته هایی که روی آن شعار مرگ بر آمریکا نوشته شده بود، بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی و تقویت روحیه استکبار ستیزی ملت ایران برای مقابله با تهدیدها و تحریم های استکبار جهانی بالاخص آمریکا تاکید کردند.
به گزارش ایرنا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در جمع شرکت کنندگان راهپیمایی 13 آبان این شهرستان اظهار داشت: استکبار جهانی به رهبری آمریکا در 40 سال گذشته جنایت ها و خیانت های زیادی علیه انقلاب اسلامی و مردم آن انجام داده و همچنان به این رویه ظالمانه خود ادامه می دهند.
حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل دیلم افزود: امروز اقشار مختلف مردم ایران بالاخص دانش آموزان و دانشجویان درسراسر کشور به یاد وقایع 13 آبان و نیز لبیک به ندای رهبری انقلاب، فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، ایستادگی و مقاومت در برابر کفار و دشمنان و اعتماد نکردن به آنان را دستور الهی دانست و اضافه کرد: درطول تاریخ نیز همه انبیا و اولیای الهی مردم را به جنگ با کفار دعوت می کردند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس ادامه داد: همه ما و مسئولان باید پیرو منویات رهبری انقلاب باشیم و در این صورت آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و دشمن درجه یک انقلاب اسلامی و ملت ایران، قطعا همچون 40 سال گذشته باز هم شکست خواهد خود.
به گزارش ایرنا درپایان این مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی 13 آبان قرائت و بندهای مختلف آن توسط شرکت کنندگان با سردادن ندای الله اکبر تایید شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.