به گزارش ایرنا، حسین کاشانی پور روز یکشنبه در سخنرانی راهپیمایی 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در جمع مردم سمنان در میدان امام خمینی (ره) این شهر افزود: ایالات متحده آمریکا در چند سال گذشته برای رخنه در ایران برنامه ریزی کرده است اما با اتحاد مردم کشورمان این کینه توزی ها خنثی می شود.
وی خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی برای انتخاب وزیر و نخست وزیر باید از سفارتخانه های آمریکا و انگلیس دستور صادر می شد اما بعد از انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) دست استکبار جهانی از خاک کشور کوتاه شد.
کاشانی پور ادامه داد: آمریکا در دهه های گذشته با انواع جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی درصدد رخنه در کشور ایران است اما مردم همیشه در صحنه کشورمان یکی پس از دیگری این کینه توزی ها را خنثی کردند.
مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با وحدت و تلاش روز افزون مسئولان نظام جمهوری اسلامی می توان توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرد و رفع مشکلات اقتصادی مردم با حمایت همه جانبه از تولید داخلی و توجه به منویات رهبر انقلاب میسر خواهد شد.
وی تصریح کرد: جناح بازی های سیاسی به اقتدار ملت ایران آسیب می زند و باید آحاد مردم و مسئولان با صلابت و اقتدار برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی در تلاش باشند.
کاشانی پور گفت: برای توسعه و آبادانی کشور، نیروهای نخبه و انقلابی باید به میدان بیایند و با پشتیبانی ملت رشید ایران از نظام جمهوری اسلامی، تمامی مشکلات در ایران اسلامی در آینده نزدیک برطرف می شود.
مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی درصدد مشکل آفرینی در کشور هستند و باید این موضوع مهم را درک کرد که کینه توزی های ترامپ بر علیه ملت ایران در آینده نزدیک به خودش بر می گردد.
راهپیمایان 13 آبان در پایان این مراسم با صدور قطعنامه ای تاکید کردند، آمریکا را همچنان شیطان بزرگ و مبارزه با استکبار را منطقی و خردمندانه می دانند.
13 آبان ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش‌ آموز نامگذاری شده‌ است چرا که در 13 آبان سال 1357 جمعی از دانش ‌آموزان تهرانی که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند، به شهادت رسیدند.
تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 رویداد دیگری در این روز تاریخ ساز انقلاب اسلامی بود که حاضران در راهپیمایی امروز با این آرمان نیز تجدید پیمان کردند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.