به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز سه شنبه در همایش ائمه جمعه و جماعت پیرانشهر به جنایت های آمریکا علیه بشریت طی سالهای متمادی اشاره کرد و افزود: این کشور از ژاپن گرفته تا ایران ، سوریه، یمن و ... دست به جنایت زده است.
وی تاکید کرد: این انقلاب چون منافع آمریکا را به خطر انداخته و خواب آنان برای سلطه بر جهان را بر آشفته، مورد غضب استکبار قرار گرفته است اما همانگونه که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند آمریکایی ها و رییس جمهوری دیوانه آنان و ایادی منطقه ای ایشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
وی اضافه کرد: آنان دیگر حتی قدرت متحدسازی سایر کشورهای جهان علیه ایران اسلامی را از دست داده اند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین ضمن دعوت از مردم و به ویژه علما و روحانیون شیعه و سنی به وحدت و بصیرت، تصریح کرد: نباید لحظه‌ای غافل شد و همه باید بیدار و هوشیار و مراقب باشند تا میدان را برای دشمن آماده نکنند.
وی بیان کرد: مردم و روحانیت نباید نقطه ضعفی نشان دهند زیرا یک لحظه غفلت باعث خواهد شد، همان دشمن ضعیف از فرصت به دست آمده سوء استفاده کند و زهر خود را بریزد.
حجت الاسلام سرایی با تقدیر از رشادت ها، شجاعت ها و حماسه سازی های شهدا و صبر خانواده‌های آنان اضافه کرد: اگر ایثارگری های رزمندگان اسلام نبود یا مستکبران عالَم و آمریکای جنایتکار مانند دوران طاغوت بر کشور مسلط می‌شدند یا حداقل این امنیت با ارزش بر کشور حاکم نبود.
وی افزود: ملت ایران قدردان شهدا و خانواده‌های آنان هستند که نمونه‌های آن را در حضور پرشکوه مردم در ایام الله و مناسبت های ملی و مذهبی و مهمتر از همه در آیین های مربوط به تشییع شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع از امنیت و مرزها مشاهده کرده ایم.
به گزارش ایرنا شـورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عناوین ایام‌ فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شعار محوری «افتخار به گذشته، امید به آینده» اعلام کرد.
براساس نامگذاری اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نخستین روز از دهه فجر 1397 روز «انقلاب اسلامی؛ 40 سال مکتب امام نصرت الهی و ولایتمداری» معرفی شده است.
شنبه 13 بهمن ماه نیز روز «انقلاب اسلامی؛ 40 سال مردم سالاری دینی، استقلال و آزادی» خواهد بود و یکشنبه 14 بهمن ماه همزمان با روز فناوری فضایی به عنوان روز «انقلاب اسلامی؛ 40 سال اعتماد به نفس ملی، خودباوری و پیشرفت علمی» نامگذاری شده است.
برنامه های چهارمین روز از دهه فجر امسال با محوریت «انقلاب اسلامی؛ 40 سال مقاومت، انقلابی گری و استکبار ستیزی» اجرا خواهد شد و سه شنبه، 16 بهمن ماه روز «انقلاب اسلامی؛ 40 سال مجاهدت فرهنگی، تمدن سازی و امت اسلامی» خواهد بود.
چهارشنبه، 17 بهمن ماه به عنوان روز «انقلاب اسلامی؛ 40 سال دین مداری، نهضت قرآنی و زمینه سازی ظهور مهدوی» و پنجشنبه، 18 بهمن ماه به عنوان روز «انقلاب اسلامی؛ 40 سال ایثار، جهاد فی سبیل الله و شهادت طلبی» نامگذاری شده است.
براساس نامگذاری صورت گرفته، جمعه 19 بهمن ماه همزمان با روز نیروی هوایی به عنوان روز «انقلاب اسلامی؛ 40 سال نفی وابستگی، مقابله با تحریم و تهدید و خود اتکایی» و شنبه 20 بهمن ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز «انقلاب اسلامی؛ 40 سال الگوی فاطمی، تحکیم خانواده و افتخارآفرینی زنان ایرانی» خواهد بود.
یکشنبه 21 بهمن ماه به عنوان روز «انقلاب اسلامی؛ 40 سال امنیت همه جانبه، اقتدار ملی و عزت آفرینی» نامگذاری شده است و دوشنبه 22 بهمن ماه با شعار «به فضل الهی؛ 22 بهمن تماشایی، جشن پرشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» پایان بخش دهه فجر 97 خواهد بود.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.