امام جمعه ماکو گفت:  خواب تضعیف انقلاب ایران رویایی بی تعبیر است. 
به گزاش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ایوب رنجبری، در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با تدابیر عاقلانه خود در برابر مزدوران دوران خود ایستاد و امروز نیز شاهد آن هستیم که رهبری انقلاب نیز همواره خط امام راحل را دنبال می کنند.
امام جمعه ماکو اقتدار و پیشرفت علمی را جز اهداف اصلی امام خمینی دانست و گفت: باید جوانان و مسئولین در تحقق هرچه بیشتر این دو اصل کوشا باشند.
وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان انقلاب از مکتب، اهداف و آرمانهای این نظام آشنایی ندارند لذا همواره در پشت حرفهای گستاخانه خودشان ترس از اسلام ناب محمدی دارند و  شرق و غرب هیچ خدشه ای نمیتوانند بر بنیه مستحکم انقلاب وارد کند.
حجت الاسلام رنجبری گفت: امام در دوران مبارزات از اصول اصلی اعتماد به توانایی های مردم مخصوصا جوانان پیروی میکردند به گونه ای که شاهد آن هستیم شهدای دوران جنگ اکثرا مدیران جوان بودند.
وی گفت: حرف" ما میتوانیم" باید در عمل نمود یابد تا با این روش به خودکفایی کامل در تمامی زمینه ها به کوری چشم دشمنان دست پیدا کنیم.
امام جمعه ماکو مذاکره با مقامات آمریکایی را غیر قابل اعتماد و نادرست عنوان کرد و تصریح نمود: این طی طول تاریخ ثابت شده که آمریکا همواره زیر وعده و عهد های خود میزند.
حجت الاسلام رنجبری بااشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم ایران از تمامی اقشار، امروز با حضور خود در میادین و خیابانها اتمام حجت با امام راحل کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.