حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر دو قاری بین‌المللی حمیدرضا احمدی وفا و وحید نظریان روز ۱۹ بهمن ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع برنامه قرآنی را برای عموم مردم اجرا خواهند کرد.

وی با تأکید بر ضرورت همراه‌سازی قرآن کریم در زندگی بشری و اجتماعی، اظهار کرد: قرآن هدایت‌گر و روشنگر افکار تاریک ذهن بشر است و نه تنها در ایام دهه فجر بلکه همواره باید عمل به قرآن در برنامه‌های انسان نهادینه شود، لیکن معتقدیم همراه شدن جامعه اسلامی به فرهنگ قرآنی برکات زیادی به‌دنبال دارد که باعث رشد و پیشرفت و تعالی بشر خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با تاکید به اینکه پیوند انقلاب اسلامی با قرآن کریم ناگسستنی است، اعلام کرد: قرآن کریم متعلق به همه زمان‌ها و مکان‌هاست و چنان از ظرفیت کامل و جامعی برخوردار است که می‌تواند تامین کننده تمام نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تکامل زندگی سعادتمندانه باشد.

حجت‌الاسلام رازیانی خاطرنشان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن، پیش کنگره شعر اهل بیت (ع)،برنامه حفظ و تفسیر و قرائت قرآن، برگزاری کلاس های قرآن کریم، مسابقات ورزشی بانوان و آقایان، نمایشگاه عفاف و حجاب، جشنواره آشپزی و صنایع دستی، غبارروبی مزار شهدا و… از جمله برنامه های دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.