به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام الله دهه فجر حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری و مسئولان قضائی استان روز یکشنبه با شهروندان منطقه مینودر در مسجد المهدی (عج) دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام قدرتی در این دیدار گفت: دشمن قصد دارد و با جدیت تلاش می‌کند تا با هجمه‌های سنگین و ایجاد جنگ روانی به ارزش‌های انقلاب ضربه وارد کند و در این شرایط وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دارد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و بیداری مردم ایران هیمنه ابرقدرت‌ها به سردمداری آمریکا جنایت کار را درهم شکست و به جهانیان ثابت کرد که انقلاب ما متمایز از سایر انقلاب‌های دنیا است.

حجت الاسلام قدرتی تاکید کرد: دشمنان نظام در ابتدای پیروزی انقلاب همه توطئه‌های خود را برای نابودی انقلاب اسلامی ایران بکار بستند ولی به یاری خداوند و رهبری حضرت امام (ره) شکست سنگینی خوردند و امسال با همه توان چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت تا خاری در چشم بدخواهان نظام باشد.

وی گفت: رأی مردم در تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی مهم و تأثیرگذار است چرا که از روز اول ساختار حکومتی با رأی مستقیم مردم تشکیل شد، در طول این چهار دهه از انقلاب اسلامی اقدامات مهمی در کشور و منطقه شکل گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: همگی باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را حفظ و دنبال کنیم. گام دوم انقلاب اسلامی یعنی قوی شدن فرهنگ اقتصادی مردم یعنی بتوانیم در خاورمیانه حرف اول را بزنیم.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه در حوزه امنیت نیز با توجه به تلاش‌های سردار بزرگ اسلام از اقتدار خوبی برخورداریم، ابراز کرد: امروز شرایط خوبی در منطقه داریم، در گذشته حکومت نوکر و وابسته به آمریکا بود، اما امروز کشور و نظامی، مستقل در منطقه هستیم.

وی افزود: همه به برکت خون شهدا و انقلاب سوار بر کشتی نظام هستیم، پس با هر نگاه سیاسی باید تلاش کنیم و برای رسیدن به اهداف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

رئیس کل دادگستری قزوین بیان داشت: همه در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و آموزه‌های دینی و اهل بیت (ع) در زندگی یکایک ما جاری است، پس مدیران جامعه اسلامی نیز باید تلاش کنند تا مدیرانی با اخلاق، متواضع و خدمتگذار باشند.

مقام ارشد قضائی استان تصریح کرد: هدف دستگاه قضائی احقاق حق و تحقق عدالت است و چه در بحث حکمی، برخورد و یا پیشگیری عدالت را محور کار خود قرار داده است و با جدیت دنبال می‌کند.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه افزود: دستگاه قضائی خدمات بسیار وسیع و متعددی را به طور مستقیم و غیر مستقیم به سایر دستگاه‌ها و مردم ارائه می‌دهد به همین خاطر کار در دستگاه قضائی بسیار پیچیده و سخت است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان مشکلات شهروندان مینودر را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.