به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: عامل اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پشتوانه مردمی، پاسداری نیروهای نظامی و سپاه است که از ارزش های انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) در مقابل دشمنان دفاع می کنند.
وی افزود: شیطنت های دولتمردان آمریکایی سالیان سال است علیه انقلاب اسلامی وجود داشته و در طول چهل سال انقلاب، بارها نیروهای با اخلاص و با تقوای سپاه پاسداران را مورد تحریم قرار داده اند.
حجت الاسلام مرادی با اشاره به عمق کینه و نفرت نظام های سلطه غربی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران اضافه کرد: اینک که رئیس جمهور آمریکا به این حماقت و اشتباه بزرگ دست زده است ناشی از حرکت مقدس و انقلابی سپاه پاسداران در راستای حفظ و پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.
او یادآور شد: بر کسی پوشیده نیست که این خوش خدمتی و خوش رقصی آقای ترامپ برای جلب رضایت دولت و رژیم جعلی اسراییل غاصب است.
امام جمعه بیجار تاکید کرد: دولت آمریکا در منطقه خاورمیانه گروه های تروریستی القاعده، تکفیری و داعش را که دست شان به خون هزاران بیگناه آلوده است را ایجاد کرد که سپاه پاسداران به عنوان نیروی مردمی و قدرتمند مقابل این گروهک ها ایستاد و شکست شان داد.
حجت الاسلام مرادی اظهار داشت: غیرتمندی نیروهای سپاه پاسداران بر ملت مسلمان جمهوری اسلامی ایران پوشیده نیست و همه آحاد جامعه یکصدا، خود را سپاهی و حامی سپاه می دانند.
به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور، مردم نمازگزار بیجار پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی ضمن محکومیت اقدام دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران، با اهدای شاخه های گل به فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت سپاه شهرستان از این نیروهای دلاور و جان بر کف تقدیر کردند.
شهرستان 89 هزار نفری بیجار در شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان واقع است.
9943/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.