به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان آشتیان گفت: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید و ایثارگران فرزندان این مرزو بوم پا گرفته و شکوفا شده است و امروز هر ایرانی متعهد می کوشد که این حاکمیت مقتدر و موفق را حراست و حمایت کند.
حجت الاسلام «غلامرضا نیشابوری» در خطبه های نمازجمعه آشتیان افزود: دشمنان در چهار دهه انقلاب اسلامی کوشیده اند با جنگ، تحریم و فشار به نظام اسلامی ضربه بزنند اما ملت غیور و همیشه در صحنه با اطاعت قاطع از ولایت فقیه و اتحاد و بصیرت نقشه آنان را بی اثر کرده اند.
وی توضیح داد: در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر ملت فهیم ایران اسلامی دشمن را ناامید می کند.
امام جمعه آشتیان یادآور شد: جنگ اقتصادی دشمنان در سایه برنامه ریزی و اتحاد ملت ایران شکننده است و یک بار دیگر ایران اسلامی از این توطئه سربلند بیرون می آید.
حجت الاسلام نیشابوری گفت:اگرچه شگردهای دشمن پیچیده تر شده اما انقلاب اسلامی پس از چهل سال حیات باعزت امروز مقتدرانه در برابر تهدید و بدخواهی ها می ایستد.

*** امام جمعه خمین: ملت ایران معامله با دشمنان نظام اسلامی را نمی پذیرد
امام جمعه خمین گفت: ملت ایران اسلامی دوستی و معامله با دشمنان قسم خورده نظام را در هر شرایطی نمی پذیرد.
حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته خمین در مصلی امام خمینی، افزود: ملت رشید ایران آگاهانه نظام اسلامی را انتخاب کرده و می داند که دشمنان همواره در پی وارد کردت خدشه بر اقتدار و عزت نظام هستند.
وی اظهارداشت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پاسخ کوبنده ای به نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی می دهد.
خطیب جمعه خمین ادامه داد: مردم و مسئولان همواره در مقابل مشکلات ایستادگی کردند و دست از آرمان های انقلاب اسلامی برنداشتند که این مهم برخاسته از بصیرت آنان است.
وی اظهار داشت: تدبیر و سیاست بنیانگذار انقلاب اسلامی دنیا را متحیر کرد چرا که تمام معادلات شرق و غرب را برهم ریختو طرحی نو درافکند.
خطیب جمعه خمین گفت: دشمنان ایران اسلامی در چهل سال اخیر کوشیده اند از روزنه های بسیاری به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند اما مردم با بصیرت و حمایت قاطع سد این اهداف پلید شده اند.
حجت الاسلام حسینی پور ادامه داد: مقام معظم رهبری مواضع خود را درباره برجام و اروپا برای خواص و عموم مردم بیان کردند.
امام جمعه خمین با تاکید بر اینکه ملت ایران به وعده اروپا دل خوش نمی کند، گفت: بعد از گذشت هشت ماه اروپا اقدامی نکرده و ملت ایران هوشیارانه از کشورشان و دستاوردهای انقلاب دفاع می کنند.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 شهر استان مرکزی اقامه می شود.
6013/9930/7277 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.