حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان افزود :
انقلاب اسلامی ایران با ایستادگی در برابر استکبار و زورگویان عالم، پدیده قرن است.
وی با بیان این که ، دشمن با استفاده از ابزار های مختلف بدنبال از بین بردن فرهنگ انقلاب در منطقه است، اضافه کرد: دشمن نمی خواهد حکومت انقلاب اسلامی که در برابر ابرقدرت ها پیروز شده ، الگویی برای کشورهای آزادیخواه جهان باشد.
حجت الاسلام حسینیان افزود: امروز به برکت خون شهدا، غیرت ملت و مبانی ارزشمند انقلاب در آستانه 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم که باید با همه توان در گرامیداشت این ایام تلاش کنیم.
خطیب جمعه دامغان 9 دی را آینه درس ها دانست و گفت: ملت ایران نشان دادند وقتی مقدسات دینی آن ها پایمال شود، کفن پوش به صحنه خواهند آمد.
حسینیان با بیان این که ، دشمن در سال 88 برای دستیابی به اهداف خود میلیون ها دلار هزینه کرد ، افزود: اقتدار کشور ما سبب شد که دشمن برغم چهار دهه تلاش همه جانبه نتواند به کشور ما آسیب وارد کند.
وی به آغاز موج جدیدی از روابط بین ایران و سوریه اشاره کرد و گفت: گروه های تروریستی هفت سال علیه مردم سوریه جنایت کردند اما امروز به همت جبهه مقاومت تمامی گروه های تروریستی در این کشور شکست خورده اند.
وی به شب یلدا اشاره کرد و گفت: مردم در این شب صله رحم، قرآن و حافظ خوانی داشته باشند و از تجمل گرایی و غیبت کردن جلوگیری کنند.
امام جمعه دامغان ضمن گرامیداشت هفته راه و راهداری گفت: راهداران سفیر نجات جاده ها هستند ، اقدامات آن ها در حوزه نگهداری و راهسازی قابل تقدیر است.
امام جمعه دامغان تصریح کرد: پس از انقلاب، راه های کشور 6 برابر افزایش داشته است که این امر از برکات انقلاب اسلامی و تلاش راهداران است.
9856/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.