حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین با تقدیر از تلاش نیروهای اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری روح الله زم گفت: این فرد، عروسک خیمه شب بازی رسانه‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و دستگیری وی باعث شد تا پهبادهای رسانه‌ای دشمن هدف قرار گیرد.
وی افزود: این اقدام اطلاعاتی و مهم، نه تنها باعث وحشت و حیرت دشمنان اسلام و عناصر خودفروخته شده که نشان داد دولت فرانسه که این کشور را به پناهگاه امن ضد انقلاب و معاندان نظام تبدیل کرده اند، قدرت دفاع از مزدوران تحت حفاظت خود را نیز ندارد.
محمودی تصریح کرد: ملت ایران ضمن تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان(عج)، از دستگاه قضایی می‌خواهند تا تمام افراد مرتبط داخلی یا این عنصر خود فروخته را پای میز محاکمه کشانده و کسانی که در تمامی جنایت ها و فتنه‌های ضد اسلام و انقلاب سهیم بوده‌اند را به سزای عملشان برساند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با وجود تمامی تحریم‌ها و تهدیدات دشمن، با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مردم، به رشد و بالندگی رسیده و با اقتدار و عزتمندتر از قبل به مسیر رو به تکامل خود ادامه می‌دهد.
وی تأکید کرد: مردم ایران، فشار مستقیم چهل سال تحریم را به دوش کشیده اند و امروز نیز با هر فرد و جریانی که آرمان‌های انقلاب اسلامی را زیر پا بگذارد مقابله کرده و آن را محکوم می‌کنند.
محمودی با گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت : حضور شش تیم والیبال، والیبال نشسته، تکواندو، تنیس روی میز، فوتسال و کاراته از شهرستان در لیگ برتر نشان از ظرفیت مناسب ورامین در حوزه ورزش دارد و مسئولان باید قدر این فرصت‌ها را دانسته و زمینه را برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی فراهم کنند.


اربعین حسینی باعث اتحاد و همدلی ملت‌های جهان شده است
امام جمعه خیرآباد ورامین نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: مراسم پیاده روی اربعین حسینی به همایشی جهانی تبدیل شده و تمامی علاقه مندان به ساحت حضرت، از اقصی نقاط جهان گرد هم جمع شده و پیوندی عاطفی با یکدیگر برقرار می‌کنند.
حجت الاسلام جعفر طزری افزود: این حرکت عظیم، باعث ایجاد اتحاد و همدلی بین مردم جهان شده و به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران، روز به روز برعظمت آن افزوده می‌شود.
وی با اشاره به هدف قرار گرفتن نفتکش ایران در هفته گذشته گفت: هر چند که بر اساس شواهد موجود، این حمله توسط چند دولت صورت گرفته ولی این حادثه می‌تواند به جبران شکست های اخیر آل سعود و محور عربی غربی باشد و عاملی برای ممانعت از فروش نفت جمهوری اسلامی تلقی شود.
طزری تصریح کرد: این اقدام در راستای ایجاد التهاب در منطقه خاورمیانه به نفع رژیم اشغالگر قدس صورت گرفته تا تنش‌های میان عربستان و ایران را افزایش دهد.
وی گفت : مسئولان جمهوری اسلامی باید این اقدام خصمانه را از طریق مجامع بین المللی پیگیری کنند و این پیام را به جهانیان مخابره نمایند که اگر قرار است نفتی از ایران اسلامی فروخته نشود، ایران اسلامی اجازه فروش نفت را به دیگران هم نخواهد داد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.