آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در مراسم گلبانگ انقلاب که در سالن ورزشی الغدیر برگزار شد، ضمن تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در دهه مبارک فجر به پیروزی رسید و با پیروزی انقلاب بسیاری از وعده‌های خدا در قرآن معنا شد.
آیت الله عابدینی افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی قرآنی، فرهنگی، علمی، استقلال طلب و آزادی بخش بود و مردم ایران را از چنگال ظلم و ستم طاغوت زمان رهایی بخشید.
وی با بیان اینکه همه انگیزه‌های انقلاب در بین مردم برخاسته از قرآن بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، کفر و طاغوت رژیم پهلوی را از میان برداشت آنچنانکه بعثت پیامبر گرامی اسلام به دوران جاهلیت پایان داد و دوره‌ جدیدی را پیش روی بشر باز کرد.
آیت الله عابدینی ادامه داد: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی نیز میراث پیغمبران را پاسداری و برای حق قیام کرد بدون اینکه تشکیلات و ابزاری در اختیار داشته باشد.
وی اضافه کرد: وقتی خاطرات انقلاب را بیان می‌کنیم بعضی افسوس می‌خورند که در آن ایام حضور نداشتند در حالیکه انقلاب ایران با دهه فجر و ۲۲ بهمن شروع شد و نباید افسوس خورد.
آیت الله عابدینی افزود: انقلاب اسلامی در پایگاه و مرکزیت خود، جمهوری اسلامی ایران را ایجاد کرد و این نهال با برکت طی این سال‌ها روز به روز در خدمت به مردم و پیشرفت و تعالی کشور تنومندتر و قوی‌تر شد.
این مسوول تصریح کرد: قرار است این شجره طبیه پر و بال بگشاید و همه عالم را فرابگیرد چون این وعده الهی است و خداوند متعال می‌خواهد پرچم حق در همه عالم برافراشته شود.
وی تاکید کرد: امیدواریم با پیروی از راه شهیدانی همچون سردار قاسم سلیمانی،  امام راحل و مقام معظم رهبری با برادری،  همدلی و هم افزایی تحقق آرمان‌های انقلاب را سرعت ببخشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.