بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در جلسه‌ای با اعضا و کادر فنی تیم فوتبال وچان کردستان اظهار داشت: فوتبال بانوان در یک رقابت نابرابر با امکانات بسیار متفاوت نسبت به تیم‌های لیگ برتری در مسابقات امسال درخشیده که کار ارزشمندی است.
وی با بیان اینکه با تمام توان از این تیم حمایت می‌کنیم، افزود: واقعیت این است که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی قرار داریم و درآمدهای دولت اندک است اما در صورت امکان از حمایت مالی ورزش بانوان دریغ نخواهیم کرد.
استاندار کردستان یادآور شد: درآمد ۶۰ میلیارد دلاری دولت از فروش ۲، ۸ میلیون بشکه نفت در روز به صفر رسیده است که نشان از فشار اقتصادی و تحریم‌های سنگین علیه کشورمان دارد.
مرادنیا اضافه کرد: با این وجود مقرر شده با تامین منابع مالی از بخش خصوصی یک میلیارد ریال به تیم فوتبال بانوان وچان کردستان کمک کنیم و تلاش ما این است تا هفته آینده این مبلغ به حساب باشگاه واریز شود ضمن اینکه به بازیکنان و کادر فنی این تیم نیز هدایایی داده خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم در این جلسه اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان استان چندین سال است که در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد و اکنون فرد بومی حامی مالی این تیم است.
حامد جولایی با بیان اینکه تیم وچان چندین سال است در میان سه تیم اول جدول لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد، افزود: ۶۰ درصد بازیکنان این تیم بومی هستند و ۱۳ نفر از بانوان فوتبالیست کردستانی نیز در تیم‌های ملی رده‌های مختلف سنی حضور دارند.
رییس هیات فوتبال کردستان نیز گفت: در حوزه فوتبال و فوتسال در بخش بانوان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما از امکانات و حمایت مالی لازمبرایشکوفایی استعدادهای خود برخوردار نیستیم.
رضا رحمانی اضافه کرد: تیم وچان اکنون از لحاظ تامین هزینه‌ها به مشکل برخورده و در شرایط خاصی قرار دارد که اگر تیم تقویت نشود دچار مشکلاتی خواهیم شد.
مفاخری حامی مالی تیم وچان کردستان هم خواستار نگاه ویژه دستگاه‌های استان به این تیم شد و از هفت میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت حقوق کادر فنی و بازیکنان و دیگر هزینه‌های تیم خبر داد.

قول کمک ۵۰۰ میلیون ریالی استاندار به تیم هیات کاراته کردستان
استاندار کردستان در دیدار با اعضای تیم لیگ برتری هیات کاراته استان نیز با بیان اینکه نسبت به توسعه ورزش بی‌تفاوت نیستیم، افزود: با وجود شرایط سخت اقتصادی ۵۰۰ میلیون ریال به این تیم کمک مالی می‌کنیم تا بتواتد جایگاه خود در لیگ برتر را حفظ کند.
مرادنیا همچنین وعده داد به زودی هدیه‌ای به تمام بازیکنان و کادر فنی تیم هیات کاراته کردستان پرداخت کند.
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: کاراته استان در بخش بانوان چند سال است در لیگ برتر حضور دارد و سال گذشته برای اولین بار رده سوم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.
جولایی به موفقیت کاراته بانوان استان نسبت به مردان اشاره و اضافه کرد: این تیم اکنون در رده اول دور رفت گروه خود قرار دارد و امیدواریم رتبه اول لیگ برتر امسال را کسب کند.
رییس هیات کاراته کردستان نیز خواستار حمایت مالی از کاراته بانوان شد و اظهار داشت: قرار است کمپ تمرینی به شکل دوستانه با تیم ویتنام برگزار کنیم که برای این منظور نیازمند حمایت مالی هستیم.
سهیلا جراغی یادآور شد: نیاز است کاراته مردان هم تقویت شود اما مربی‌های توانمند در استان نداریم و ناچار باید از مربی‌های خارج از استان استفاده کنیم که آن هم برای هیات بار مالی دارد.
نگار حسینی مربی تیم هیات کاراته کردستان هم مربی با بیان اینکه تیم بومی و یکدستی داریم، خواستار حمایت مالی شد و از برنامه‌ریزی برای تقویت کاراته رده سنی بزرگسالان استان خبر داد.

اختصاص ۵۰۰ میلیون ریال به تیم هیات بستکبال کردستان
استاندار کردستان در دیدار با اعضا و کادر فنی تیم لیگ برتری هیات بسکتبال بانوان استان نیز گفت: پیشرفت در ورزش به پول خلاصه نمی‌شود بلکه همت بازیکنان، غیرت، توانایی و شوق آنان می‌تواند بسیار نتیجه‌بخش باشد، ضمن اینکه حداقل‌ها باید تامین شود.
مرادنیا تاکید کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی از کمک به بسکتبال استان دریغ نخواهیم کرد و ضمن واریز ۵۰۰ میلیون ریال به حساب این تیم، تا ۲ روز آینده هدیه‌ای نقدی نیز به بازیکنان و کادر فنی اهدا خواهد شد.
جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان هم به حضور هیات بسکتبال استان در بخش بانوان در لیگ برتر طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: بانوان بستکبالیست سال‌هاست با کمترین هزینه‌ فعالیت دارند که باید به  این  تیم کمک شود ضمن اینکه نبود حامی مالی اصلی ترین مشکل ورزش بویژه بسکتبال کردستان است.
مربی تیم هیات بستکبال بانوان کردستان نیز اظهار داشت: از سال ۹۴ هر بار قهرمان لیگ دسته یک می‌شویم و با قدرت به سوپرلیگ صعود می‌کنیم اما به دلیل نبود منابع مالی، قادر به حفظ خود در این لیگ نمی‌شویم.
سروه ضرغامیان یادآور شد: امسال دوباره در سوپرلیگ حضور پیدا کردیم و اکنون در رده چهارم جدول این رقابت‌ها قرار داریم.
در حال حاضر حدود ۶۰ هزار ورزشکار بیمه‌شده و سازمان یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.