علی خلیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از سیاست‌ها در سطح کشور، تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های ورزشی از سوی بخش خصوصی و خیرین است که این مهم نیز جزو برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است.  

وی به ورزش تنیس زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: زنجان می تواند در این رشته ورزشی یکی از قطب‌های اصلی کشور باشد و با توجه به امکانات، پتانسل، ظرفیت، استعداد و توانمندی‌های موجود، دستیابی به این امر دور از انتظار نیست.

خلیلی برای رسیدن به اهداف و برنامه های توسعه ای در ورزش تنیس، لازم است اعضای مجمع همگام و متحد شوند، افزود: با کمک این اداره کل و فدراسیون تنیس، می‌توان گام‌های خوبی را به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی زنجان برداشت.

وی تصریح کرد: توسعه علمی، آموزشی، استعداد پروری و توسعه و توجه بهتر و بیشتر به ورزش تنیس شهرستان‌ها، اهمیت بسیار بالایی دارد و اگر برنامه‌ها و وعده‌های  داده شده از سوی رئیس هیات جدید، می تواند توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی زنجان را سرعت ببخشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، استعدادیابی در شهرستان‌ها را امری لازم و ضروری خواند و گفت: هیات تنیس زنجان برای رسیدن به رشد و توسعه باید از حمایت‌ها و توانمندی‌های فدراسیون به شکل بهتری برخوردار شود.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.