احمد مامنی، روز چهاشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان زنجان، افزود: این رقابت‌ها، بهمن ماه امسال و به احتمال بسیار در کیش برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: تنیس ایران، امسال از مسابقات غرب آسیا که در رده سنی زیر ۱۴ سال دختران و پسران و به صورت انفرادی و ۲ نفره برگزار شد، با اقتدار تمام بازگشت که این نشان می‌دهد زمینه و بستر برای ارتقای سطح تنیس کشور، آماده است.

مامنی با بیان اینکه این فدراسیون نگاه خوبی به این رشته ورزشی دارد اظهار داشت: کمک‌های خوبی را از فدراسیون جهانی برای رشد و پیشرفت در رده‌های پایه داشته‌ایم و برای انجام کارهای پایه‌ای از کمپ‌های رایگان، استفاده خواهیم کرد.  

وی، آموزش در رده‌های سنی پایه و برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: ظرفیت و پتانسل خوبی در ورزش تنیس وجود دارد و کار و تلاش برای رسیدن به رشد و شکوفایی بیشتر را نباید سهل گرفت و باید با برنامه جلو رفت.  

مامنی با تاکید براینکه توسعه و شکوفایی ورزش تنیس، نیازمند مسؤولیت پذیری است، توجه به رده‌های سنی پایه را لازم و ضروری دانست و افزود: برای کسب عناوین قهرمانی در رده‌های پایه، باید انجام کارها به صورت اساسی باشد و زمان را نباید برای به دست آوردن مقام های سطحی و آنی از دست داد.

سرپرست فدراسیون تنیس با اشاره به اینکه برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها، بهره گرفت اما متاسفانه تاکنون استفاده خوبی از این ظرفیت‌ها نشده و در واقع کوتاهی شده است، گفت: این رشته ورزشی برای توسعه و پیشرفت به افراد عاشق و علاقه‌مند نیاز دارد. 

مامنی افزود: در حال حاضر، حرکت خوبی در فدراسیون آغاز شده است تا این رشته ورزشی به رشد و شکوفایی بیشتر برسد و جایگاه ایران در سطح آسیا، ارتقا یابد. 

در این مجمع انتخابات که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، هومن ثبوتی با کسب ۱۵ رای به مدت چهار سال، سکان هدایت هیات تنیس این استان را بر عهده گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.