محسن جهانشیر روز دوشنبه در دیدار با خیران ورزش دوست شهرستان بهار اظهار داشت: خیران سرمایه های گرانبها برای ورزش به شمار می روند و انتظار داریم حمایت های مادی و معنوی خود را از تیم های ورزشی در عرصه های ملی و استانی همچنان ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه دولت بسترهای لازم را برای جلب و مشارکت بخش خصوصی در عرصه ورزش فراهم ساخته است، گفت: زمینه‌سازی، حمایت و همراهی مناسب از خیران و نیز مشارکت در اجرای طرح‌های مختلف به ویژه در حوزه ورزش از برنامه‌های مهم مورد تاکید و حمایت دولت است.

جهانشیر بیان کرد: هم اکنون در سطح استان خیران ورزش دوست پرشماری را شاهد هستیم که با حمایت از تیم ها، خدمت بزرگی به ورزش به ویژه جوانان می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: برخورداری از حمایت خیران در کمک به توسعه ورزش استان به ویژه در عرصه های عمرانی و تیمداری حرفه ای جزو سیاستگذاری های اصلی دستگاه ورزش است.

وی اضافه کرد: هر فضایی که خیران وارد شده اند، منشا خیر و برکت بوده و توانسته اند به رشد و پیشرفت زیرساخت ها برای موفقیت ورزشکاران کمک شایانی کنند.

جهانشیر بیان کرد: بسترهای لازم برای حضور خیران در ساخت و ساز و توسعه ورزش استان همدان مهیا است و مجمع خیران باید به صورت منظم تشکیل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.