محسن جهانشیر روز سه شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان همدان اظهار داشت: رویکرد مدیریتی استان همدان نیز بهره مندی از توان جوانان و بانوان مستعد در پست های اجرایی است و بر این اساس انتظار داریم 30 درصد پست های مدیریتی در حوزه جوانان و بانوان قرار گیرد.
وی اضافه کرد: همدان از ظرفیت های بالقوه ای در حوزه جوانان و بانوان برخوردار است و معتقدیم نخبه های همدان می توانند در توسعه همه جانبه و اهداف تعالی استان کمک شایانی داشته باشند.
جهانشیر بیان کرد: می توان با اجرای برنامه جانشین پروری و دوره های مدیریتی برای جوانان نخبه نسبت به پرورش مدیران آینده دار برای دستگاه های مختلف اجرایی استان اقدام کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر لزوم بهره مندی از سازمان های مردم نهاد در امور اجرایی دستگاه های اجرایی استان گفت: سازمان های مردم نهاد بازوان توانمند دستگاه های اجرایی هستند.
وی افزود: دستگاه های اجرایی استان می توانند نسبت به واگذاری بخشی از برنامه های خود به سازمان های مردم نهاد به عنوان فعال بخش خصوصی اقدام کنند.
جهانشیر یادآور شد: هم اکنون دستگاه ورزش و جوانان همدان نسبت به برون سپاری حوزه های فرهنگی و ورزشی اقدام کرده و هم اکنون حوزه پوشش رسانه ای برنامه های ما به یکی از سازمان های مردم نهاد سپرده شده است.
استان همدان 600 هزار جمعیت جوان دارد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.