رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این یادواره گفت : عشایر بختیاری ، قشقایی و سایر مردم چهارمحال و بختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند و رشادت های بی نظیری را از خود به نمایش گذاشتند.

سردار پاسدار غلامرضا سلیمانی افزود : این یادواره ،مقدمه ای برای برگزاری کنگره سراسری ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری در چهارمحال و بختیاری در سال آینده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز گفت : عشایر در طول ۴۰ سال اخیر همواره پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده اند و در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کرده اند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام افزود: امروز هر دستاوردی ایران دارد در مکتب شهداست و به هر جایی که باید برسد باید در مکتب شهدا به اوج و کمال برسد.

وی ، بازماندن از قافله شهدا را بازایستادن از اوج انسانیت عنوان کرد و گفت: بسیجیان سنگر و پشتوانه مستحکم نظام و انقلاب هستند و این ایستادگی باعث هراس دشمن شده است.

نکونام بیان داشت: مبادا مردم از مسیر امامت و ولایت دور شوند و کلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نیز همین است که اگر امامت و ولایت مندرس شود ؛ حق پایمال و مغلوب می‌شود.

به گفته وی، نباید دل به دشمن بست چرا که دشمن همواره به دنبال توطئه است و تنها راه مقابله با دسیسه دشمن ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ، رفع محرومیت زدایی را از مهمترین دغدغه ها عنوان کرد و گفت:  مبادا مسوولان کاخ‌نشین شوند و از کوخ‌نشینان غافل شوند که این بزرگترین جفا به انقلاب خواهد بود.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این یادواره به منظور استقبال از کنگره سراسری ۱۰ هزار شهید عشایری است که سال آینده در این استان برگزار می‌شود.

 سردار پاسدار علی‌ محمد اکبری با اشاره به رشادت عشایر در ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: هم اکنون ۱۲ خانواده دو شهیده در بین عشایر چهارمحال و بختیاری وجود دارد و عشایر این استان ۱۲۳ جانباز و ۴۵۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، در دومین یادواره شهدای عشایری چهارمحال و بختیاری ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار ، نماینده مجلس و جمعی از خانواده شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند.

عشایر چهارمحال و بختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس ۴۵۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

۲۰۹۷  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.