به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمدحسین زادگان در این دیدار با اعلام این که دیدار مسئولان با جامعه فرهنگی یک سنت در جمهوی اسلامی است ، گفت : اولین دیدار هفته معلم را با خانواده اولین شهید فرهنگی مازندران آغاز کردیم و اینگونه دیدارها را بدون این که تبعیضی نسبت به خانواده های شهدا قایل شویم یا شاخص خاصی وجود داشته باشد ، انجام می دهیم و آن را وظیفه خود می دانیم.
وی ارتباط صمیمی و مستمر مسئولان با خانواده های شهدا را وظیفه ای مهم برشمرد و افزود : دیدار ما و مدیران دستگاههای اجرایی با خانواده معظم شهدا یک تذکر به خودمان است تا بدانیم که ما وارث خون شهدا هستیم و مسئولیت سنگینی در پست مدیریتی بر دوشمان است .
استاندار مازندران با قدردانی از خانواده شهدا ، گفت : خانواده شهدا هم بعد از شهادت عزیزانشان بسیار صبوری کرده اند که ما باید قدردان زحمات آنان باشیم .
حسین زادگان افزود : شهید علی ولیپور اولین شهید فرهنگی استان مازندران بود که در مسیر انقلاب به شهادت رسید ، هم اکنون همسر و فرزندان این شهید هم در حوزه های مختلف فرهنگی در حال خدمت رسانی به مردم هستند .
وی بیان کرد : همسر و فرزندان شهید ولی پور نمونه ای از انسان های کامل و وارسته و از افتخارات این نظام هستند .
شهید علی ولیپور پاشاکلائی از شهرستان قائمشهر در 16 آذر ماه سال 1359 به درجه شهادت نائل آمد . از این شهید یک پسر و یک دختر به یادگار مانده است.
شهرستان قائمشهر بیش از یکهزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است .
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.