آیت‌الله عبدالنبی نمازی روز یکشنبه در دیدار مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان به مناسبت هفته دولت افزود: رهبری انقلاب با اقتدار ابهت پوشالی آمریکا را فرو ریخته و امروزه در جهان تنها اسلام برابر جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی ایستاده و با اقتدار مقاومت می‌کند.

وی با اشاره به حضور ناوهای جنگی کشورهای بیگانه در خلیج فارس و تهدیدهای نظامی ضد ایرانی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه اقتدار استوار شده و هرگز در برابر دشمنان ضعف نشان نخواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان از مردم به عنوان سرمایه‌ای بزرگ برای کشور نام برد و اضافه کرد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب با شور و شعور حضور داشته و از آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی دفاع کردند و هم‌اینک نیز برای دفاع از دستاوردها آماده جانفشانی هستند.

وی با اشاره به شرایط حساس کنونی، از مسوولان خواست تا با در نظر گرفتن تمهیداتی زمینه را برای خدمت‌رسانی نسل سوم و چهارم انقلاب در کشور به وجود آورند.

آیت الله نمازی در ادامه وظیفه مسوولان را پاسخگویی به مردم برشمرد و تصریح کرد: همه مسوولان باید حرف مردم را بشوند و برای خدمتگزاری از آمادگی کامل برخوردار باشند چرا که در نظام توحیدی محور عدالت و تقوا است.

وی یادآور شد: امروز ما امانتدار شهدا هستیم چراکه نظام جمهوری اسلامی ایران با خون این شهیدان والامقام به نتیجه رسید و خداوند سبحان بر اساس حکمت این دولت کریمه را به مردم عطا کرد.

عضو مجلس خبرگان رخبری با تاکید بر ضرورت نزدیکی مدیران با جامعه گفت: شخصیت‌هایی که به برکت مبارزه و ایستادگی مردم به جایگاه و مسوولیتی رسیدند، باید ارباب رجوع را تکریم کنند.

فرماندار ویژه کاشان نیز در این دیدار اظهار داشت: مردم در برهه‌های گوناگون از دوران مبارزه‌های انقلاب گرفته تا دفاع مقدس، سازندگی و جنگ نرم همواره از نظام و دولت پشتیبانی کردند و امروز هم که کشور در دوران تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی قرار دارد، مردم با آگاهی، صبوری و پیروی رهبری معظم از این گردنه دشوار نیز گذر خواهد کرد.

علی‌اکبر مرتضایی قهرودی یادآور شد: با تاکید استاندار اصفهان، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید یک روز در هفته برای دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص داده و روابط عمومی‌ها نیز تعامل بیشتری با رسانه‌ها برقرار کنند تا از ظرفیت آنها برای اطلاع‌رسانی در مورد خدمات دولت استفاده شود.

وی بیان کرد: پاسخگویی مدیران در کنار اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت موجب تقویت روحیه امید بین عموم شهروندان خواهد شد و البته رسانه‌ها با روشنگری، آگاهی‌بخشی و بازتاب دقیق و درست رویدادها، می‌توانند در کنار این امر به شفاف‌سازی و جلوگیری از گسترش فساد نیز کمک کنند.

فرماندار ویژه کاشان، رمز عبور از شرایط حساس کنونی را کار مضاعف برای خدمت‌رسانی به مردم در سایه همدلی و همبستگی عنوان کرد.

وی  همچنین جانبازان و خانواده شهدا را ولی‌نعمت مسوولان برشمرد و تاکیدکرد: تامین دارو و اشتغال فرزندان شهدا از مهمترین مشکلات موجود بوده که البته توجه ویژه برای رسیدگی به مشکلات این قشر از جامعه در اولویت‌کاری فرمانداری شهرستان قرار گرفته است.

به گفته مرتضایی، ۱۶۰ طرح با ارزش بیش از ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال همزمان با مناسبت هفته دولت در شهرستان کاشان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

شهرستان کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۵ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامی‌داشت یاد شهدای حادثه تروریستی سال ۶۰ به ویژه محمدعلی رجایی، رییس جمهوری و محمدجواد باهنر، نخست وزیر وقت هفته دولت نام‌گذاری شده است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.