نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه متاسفانه در بخش‌هایی با مدیرانی مواجه بودیم که شایستگی لازم برای انقلاب را نداشتند، گفت: انقلاب اسلامی اکنون نیازمند انسان‌های هم تراز با ارزش‌های انقلاب و فکر جهادی امام و دیدگاه‌های ارزشمند رهبری است.
به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدعلی نکونام 14 تیرماه در آیین اختتامیه بیست و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی، با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، بر توجه مدیران به بایدها و نبایدهای انقلاب تاکید کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب حاوی بایدها و نبایدها و نکات اساسی و کلیدی بسیاری است که باید مورد توجه مسئولین باشد.
نماینده ولی فقیه در  استان با اشاره به اینکه مدیران نباید از گفتمان سازی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب غفلت کنند، افزود: متاسفانه دست‌های آشکار و پنهان بسیاری وجود دارند که می‌خواهند چهره تیره‌ای از انقلاب نشان دهند و شما مجموعه فرهنگی باید با این‌ها مقابله کنید.
وی با بیان اینکه انقلاب در چهل سال گذشته بالندگی‌های بسیار داشته است، اظهار کرد: اکنون دست دشمن خالی شده است زیرا در این سال‌ها هرچه در توان داشته رو کرده است و ملت انقلابی ایران نیز جهادگرانه در برابر دشمنان ایستادگی کرده و می‌کنند.
حجت‌الاسلام نکونام خواستار توجه گسترده به بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌ها شد و تصریح کرد: باید با تبیین این بیانیه برای دانشجویان و اساتید دانشگاهی یک نگاه روشن و امیدوارانه در حرکت آن‌ها ایجاد کرد و تلاش دشمنان در این رابطه را خنثی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه آنچه ما برای آینده انقلاب نیاز داریم انسان مدیر، مومن، متعهد، لایق، توانمند و قوی در برابر مشکلات است، ادامه داد: باید مدیرانی تربیت کنیم که متفاوت از نسل گذشته باشند تا بتوانند چرخ انقلاب را در راستای اهداف والای آن بچرخانند.
امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه متاسفانه در بخش‌هایی با مدیرانی مواجه بودیم که شایستگی لازم برای انقلاب را نداشتند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اکنون نیازمند انسان‌های هم تراز با ارزش‌های انقلاب و فکر جهادی امام و دیدگاه‌های ارزشمند رهبری است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"B Titr"; font-weight:bold;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.