زیدان دوباره در راه نیمکت رئال!

به نظر می رسد در صورت جدایی آنچلوتی از رئال، زیدان بار دیگر گزینه اصلی هدایت مادریدی ها باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به نقل از اسپورت، کارلو آنچلوتی در بازگشت به رئال مادرید عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و توانست تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های لالیگا برساند.

رئال در فصل جاری هم عملکرد خوبی با آنچلوتی داشته است به طوری که به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است و در رقابت‌های لالیگا هم در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

با این حال جایگاه آنچلوتی در نیمکت رئال تضمین شده نیست به طوری که تنها در صورتی می‌تواند در تیم باقی بماند که در پایان فصل جام کسب کند.

طبق اعلام روزنامه اسپورت اسپانیا سران باشگاه رئال مادرید در یک صورت آنچلوتی را از کار برکنار می‌کنند و زیدان را برمی‌گردانند و آن این که سرمربی ایتالیایی در پایان فصل نتواند با تیم جامی به دست آورد.

اسپورت اعلام کرد که شانس زیدان برای جایگزینی آنچلوتی بیش‌تر از رائول گونزالس است چرا که زیدان در بین بازیکنان بسیار محبوب است و تسلط بیش‌تری هم بر نیمکت تیم دارد.

زیدان در دو دوره متفاوت هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت. او در دور نخست توانست تیم را به قهرمانی در سه دوره پیاپی لیگ قهرمانان اروپا برساند اما در دور دوم موفق نبود.

 

دیدگاه تان را بنویسید