صندلی معروف در جشن رئال؛ آلابا دست‌بردار نیست+عکس

داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، قصد ندارد به زودی از ابراز خوشحالی به کمک صندلی معروفش دست بردارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفت سی و چهارم لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی رسید تا قهرمانی‌اش در رقابت‌های این فصل را مسجل کرده باشد. 

آلابا که تابستان گذشته از بایرن مونیخ جدا شده و پیراهن رئال مادرید را به تن کرده بود، اولین قهرمانی خودش در رقابت‌های لیگ اسپانیا را با این تیم تجربه کرد و در جریان این جشن از همراه همیشگی‌اش در خوشحالی‌های چند ماه اخیر بار دیگر رونمایی کرد.

این بازیکن 29 ساله اولین بار در جریان بازگشت رویایی رئال در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن و پس از گل سوم کریم بنزما که زمینه‌ساز صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی شد در خوشحالی خودش یک صندلی سفید را بالای سر برد که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. 

او پس از بازی مدعی شد که از شدت خوشحالی دیوانه شده بود و البته در توییترش به این نکته اشاره کرد که منظورش از این کار اشاره به سلطه رئال بر لیگ قهرمانان بوده و خواسته بگوید که این صندلی تنها به آنها تعلق دارد. 

او پس از بازگشت تماشایی برابر سویا که باعث شد شاگردان کارلو آنچلوتی بازی 0-2 باخته را با نتیجه 2-3 پیروز شوند نیز بار دیگر از این صندلی استفاده کرد و حالا در جشن قهرمانی روز گذشته هم بار دیگر این صندلی را این بار در مراسمی جذاب بالای سر برد. 

در حالی که جمعی از بازیکنان رئال مادرید دور او حلقه زده و در حال تشویق یا فیلمبرداری از او بودند، این مدافع اتریشی صندلی سفید معروف را بالای سر برد تا این خوشحالی را رسما به خوشحالی خاص خود تبدیل کرده باشد.

آلابا

آلابا

دیدگاه تان را بنویسید