شادی عجیب کارلتو پس از تاریخ‌سازی؛ حرکات موزون با وینی!+عکس

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از فتح اولین جام خودش در لالیگا بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئال مادرید روز گذشته در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت‌های لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این اتفاق در حالی رخ داد که رئالی‌ها تنها به یک امتیاز از این بازی برای مسجل کردن قهرمانی خودشان در رقابت‌های این فصل احتیاج داشتند و با سه امتیازی که به دست آوردند در واقع قهرمانی قاطعانه‌ای را به نام خودشان به ثبت رساندند. 

آنچلوتی با کسب این جام قهرمانی به تنها مربی تاریخ فوتبال تبدیل شده که موفق شده جام قهرمانی هر پنج لیگ معتبر اروپایی را بالای سر ببرد و نامش را در این زمینه جاودانه کرد. 

او که پس از پایان بازی بسیار خوشحال به نظر می‌رسید، این خوشحالی را به اشکال مختلف ابراز کرد و با سر دادن شعار معروف رئال مادرید در ورزشگاه و در لحظه اهدای جام همراه با جمعیت حاضر در سانتیاگو برنابئو توجه بسیاری از هواداران این تیم را در فضای مجازی به خودش جلب کرد. 

اما این پایان راه نبود و ویدیوی دیگری از این مربی ایتالیایی منتشر شد که نشان می‌داد او در اتوبوس روباز رئال مادرید در مسیر حرکت به میدان مرکزی شهر مادرید برای برپایی جشن قهرمانی نیز با شاگردانش همراهی کاملی داشته است. 

در تصاویر منتشر شده، آنچلوتی در کنار وینیسیوس جونیور به چشم می‌خورد که در حال رقص و پایکوبی است و سعی در تقلید حرکات این ستاره برزیلی تیمش دارد تا نهایت خوشحالی خودش از کسب این جام قهرمانی را به نمایش بگذارد. 

این تصاویر با واکنش و استقبال گسترده‌ای در بین هواداران رئال مادرید روبرو شده که از حرکات سرمربی ایتالیایی تیم‌شان پس از کسب سی و پنجمین قهرمانی تاریخ رئال به وجد آمده‌اند.

کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی

دیدگاه تان را بنویسید