محمدرضا حضرت پور در گفت و گو با جی پلاس؛

ملی‌پوش والیبال: درباره المپیک حرف نزنم بهتر است!

ملی پوش والیبال ایران گفت: من به این نسل جدید والیبال اعتقاد دارم و می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ دنیا حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص مسابقات پیش روی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: سه تورنمنت مهم جام جهانی، بازی‌های آسیایی و لیگ ملت‌ها را پیش رو داریم. قانون ورزش این است که هر تیمی خوب بازی کند می‌برد و هر تیمی هم که بد بازی کند می‌بازد. ما تلاشمان را می‌کنیم که در بازی‌های جهانی روی سکو قرار بگیریم و تمام بازیکنان سعی می‌کنند با انجام تمرینات خوب بهترین نتیجه را کسب کنیم. من به این نسل اعتقاد دارم ؛ می‌توانیم به هدفمان برسیم و مقابل تیم‌های بزرگ دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

او در ادامه‌ با اشاره به تغییر نسل تیم ملی والیبال افزود: نسل والیبال ما عوض شده و خیلی از بازیکنان خوب خداحافظی کردند. من سه سال در کنارشان کار کردم و واقعا بازیکنان بزرگی بودند اما الان هم علی رغم اینکه نسل تغییر کرده بازیکنان خوبی آمدند که بسیار با انگیزه هستند و خیلی تلاش می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم نسل خوبی برای والیبال ایران باشیم.

حضرت پور در پاسخ به این سوال که خداحافظی بازیکنان قدیمی برای بازیکنان جدید نگرانی ایجاد نکرده گفت: بله تعدادی از بازیکنان خداحافظی کردند از جمله سعید معروف که جزو یکی از ستاره‌های والیبال ایران بود و خود من به شخصه خیلی چیزها از او یاد گرفتم؛ امیدوارم هر جایی که حضور دارد شاد باشد چون همیشه دل مردم را شاد کرد. ما هم همه تلاشمان را می‌کنیم ؛ من می‌بینم که بچه‌ها واقعا زحمت می‌کشند و هدفمان یکی است و هرچه داریم می‌گذاریم تا جایگزین‌های خوبی برای تیم ملی باشیم.

او در مورد کار کردن در کنار بهروز عطایی سرمربی ایرانی تیم ملی گفت: ما بعد از چند سال به یک سرمربی ایرانی اعتماد کردیم و دقیقا بعد از المپیک با بهروز عطایی توانستیم قهرمان آسیا شویم  و لذت بخش است؛ دو قهرمانی داریم و امیدوارم هرچه قدر می‌توانیم این قهرمانی‌ها را تکرار کنیم.

محمدرضا حضرت پور در پایان در پاسخ به این سوال که حذف از لیست نهایی المپیک توکیو انگیزه‌ تان را برای حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات مهم دیگر بیشتر نکرده تصریح کرد:  در مورد المپیک صحبتی نکنم بهتر است چون بعد از المپیک هم حرفی نزدم و در حال حاضر هدف اصلی من همان سه تورنمنت پیش رو و المپیک 2024 است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید