ملی پوش سابق والیبال در گفت و گو با جی پلاس؛

میرزاجانپور: نمی‌توان گفت با آلکنو یا شخص دیگر قهرمان می‌شویم/ بهترین تیم ها هم در المپیک به مشکل می خورند/ بعد از مصدومیت من کفپوش سالن تعمیر شد!

ملی پوش سابق والیبال ایران اعتقاد دارد هیچ چیز از قبل مشخص نیست و تیم ملی ممکن است با آلکنو روی سکوی المپیک قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

مجتبی میرزاجانپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت خود اظهار کرد: خدا را شکر رو به بهبودی هستم، مدتی است عصا را کنار گذاشتم و آتل پاهایم را باز کردم؛ زیر نظر دکتر افروزی و پزشک تیم ملی هستم و کارهای فیزیوتراپی‌ام را هم زیر نظر دکتر نوروزی انجام می‌دهم. شرایط خوبی دارم و خیلی بیشتر از چیزی که دکترها انتظار داشتند پیشرفت می‌کنم.

او با اشاره به زمان بازگشت خود به ورزش گفت: طبق گفته‌ پزشک معالجم اردیبهشت سال آینده آمادگی کامل را پیدا می‌کنم؛ در اصل تا قبل از این زمان آمادگی وزنه زدن، دویدن و کارهای توپی را خواهم داشت اما آمادگی اصلی برای بازی کردن را در اردیبهشت ماه پیدا خواهم کرد.

میرزاجانپور در مورد شرایط تیم سپاهان در لیگ برتر والیبال گفت: خدا را شکر تیم روز به روز بهتر می‌شود و هماهنگی بیشتری پیدا می‌کند. رفته رفته به پلی آف نزدیک می‌شویم و این مرحله از مسابقات حساسیت خودش را دارد. از کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه که چه از لحاظ روحی روانی و چه از لحاظ فنی به تیم کمک می‌کنند تشکر می‌کنم. همه بچه‌ها همدل هستند و در نبود من خیلی خوب کار می‌کنند؛ امیدوارم همین طور ادامه دهند و نتایج خوبی کسب کنند.

میرزاجانپور در پاسخ به این سوال که آیا تا این زمان برگزاری مسابقات راضی کننده بوده یا نه تصریح کرد: قبل از اینکه من آسیب ببینم سالن حجاب کمی ضعف داشت که تیم‌ها راضی نبودند. از وقتی که کف پوش گذاشتند شرایط نرمال شد و هیچ تیمی آسیب ندید البته برخی از بازیکنان دیگر هم غیر از من مصدوم شده بودند اما جدی نبود؛ با کمک رییس فدراسیون  کف پوش درست شد تا سلامت بازیکنان در خطر نباشد. از نظر اجرای پروتکل‌ها هم شرایط خوبی حاکم است، تیم‌ها تست کرونا می‌دهند و در سالن هم تمام موارد رعایت می‌شود؛ خدا را شکر تا اینجای کار تیم‌ها از این بابت مشکلی ندارند.

ملی پوش سابق والیبال ایران با اشاره به برگزاری لیگ در سال المپیک گفت: همه بازیکنان چه آن‌هایی که در المپیک بودند و چه آن‌هایی که نبودند تلاش می‌کنند جزو نفرات انتخاب شده آلکنو باشند؛ امیدوارم هیچ بازیکنی مصدوم نشود و هر کسی که لایق است بتواند برای تیم ملی بازی کند. به هر حال سال المپیک است وچه فدراسیون و چه کادر فنی که البته هنوز مشخص نیست از کادر ایرانی چه کسانی قرار است در کنار آلکنو باشند همه تلاش می‌کنند و حرفی برای گفتن دارند. کرونا هم اذیت کننده است امیدوارم این ویروس هر چه زودتر از بین برود تا همه حداقل به شرایط نرمال زندگی برگردند.

مجتبی میرزاجانپور در خصوص انتخاب آلکنو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال تصریح کرد: آلکنو مربی باسابقه‌ای است و رزومه‌اش کاملا مشخص است، ان شاءالله بتواند موفق باشد و قطعا جزو بهترین‌ها بوده که انتخاب شده؛ امیدوارم در تیم ملی ایران نتایج خوبی کسب کند و همه راضی باشند.

او با اشاره به هدف فدراسیون مبنی بر قرار گرفتن تیم ملی در چهار تیم برتر المپیک گفت: ورزش برد و باخت دارد؛ نمی‌توان گفت با آلکنو و یا شخص دیگر قهرمان می‌شویم؛ المپیک بحثش با تمام مسابقات فرق دارد، تیم‌ها و بازیکن‌ها همان هستند اما المپیک کلا جو دیگری دارد و هر تیمی نمی‌تواند سکو را کسب کند؛ حتی بهترین تیم‌ها هم به مشکل بر می‌خورند چون بازی هایی است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و بعضی از تیم‌ها تا حالا سهمیه نگرفتند و برخی دیگر همیشه حضور داشتند.

ملی پوش سابق والیبال در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید دو سال پشت سر هم قهرمان می‌شوم و برنده تمام بازی‌ها هستم. امیدوارم آلکنو هم بازیکنان خوبی انتخاب کند که البته صد درصد افرادی انتخاب می‌شوند که تیم ملی ایران بتواند با آن‌ها نتایج خوبی کسب کند و حتی ممکن است روی سکو هم قرار بگیریم چون هیچ چیز از قبل معلوم نیست. 

 

دیدگاه تان را بنویسید