پشت خط زن سابق تیم ملی والیبال در گفت و گو با جی پلاس:

شهرام محمودی: امیدوارم المپیک روزهای خوب ما و روزهای بد رقبا باشد/ وقت آن رسیده ترکیب اصلی کنار هم بازی کنند

ملی پوش سابق والیبال ایران گفت: امیدوارم المپیک روزهای خوب ما و روزهای بد حریفانمان باشد تابتوانیم به چهار تیم نهایی صعود کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شهرام محمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص سه بازی اخیر تیم ملی در لیگ ملت‌ها اظهار کرد: این هفته خیلی خوب شروع و بد تمام شد. ما دو بازی را باختیم؛ تیم روند خوبی داشت و بازیکنان جوان هم بازی می‌کردند و این برای ما مهم است بازیکنانی که تجربه بازی ملی نداشتند همه بازی می‌کنند. درست است که دو شکست داشتیم اما عملکرد بچه‌ها به نظرم قابل قبول بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا آلکنو بتواند به خوبی بازیکنان را آنالیز کند و آماده المپیک شویم. آلکنو مربی بزرگی است و کارنامه او نشان دهنده عملکرد خوبش است.

او افزود:  رقابت در المپیک واقعا سخت است چون در این مسابقات بهترین‌های دنیا حضور دارند. به احتمال خیلی زیاد از گروه خودمان صعود می‌کنیم ولی در ادامه مطمئنم کار برای ما خیلی سخت خواهد شد. امیدوارم روزهای خوب ما و روزهای بد حریفانمان باشد و به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کنیم. به نظر من وقت آن رسیده در دو سه بازی از لیگ ملت‌ها آن ترکیب اصلی که قرار است در المپیک باشند کنار هم بازی کنند چون بهترین موقعیت است که آلکنو از بازیکنانش استفاده کند تا بیشتر هماهنگ شوند.

محمودی در پایان با اشاره به دیدار نخست ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌ها برابر استرالیا تصریح کرد: استرالیا تیم تقریبا راحت تری نسبت به بقیه رقبا است و  البته نشان داده بعضی مواقع بزرگتر و بهتر از همیشه است بنابراین امیدوارم بازی قابل قبولی ارائه دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.  

 

دیدگاه تان را بنویسید