ابراهیم وطن پرست در گفت و گو با جی پلاس؛

کارشناس والیبال: معروف کانادایی‌ها را اذیت کرد/ الان زمان پیش بینی المپیک نیست

کارشناس والیبال ایران اعتقاد دارد آلکنو در دیدار مقابل کانادا ترکیب پخته تری نسبت به بازی‌های گذشته در تیم قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم وطن پرست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر کانادا در لیگ ملت‌ها اظهار کرد: به نظرم مقابل کانادا ترکیب خوبی را وارد زمین کرد. دیروز بچه‌ها خیلی با نشاط و پرانرژی بازی کردند و ترکیب تیم متشکل از بازیکنان قدیمی باتجربه و جوان بود.

او افزود: در ست اول دریافت‌ کننده‌های ما خوب عمل نکردند؛ به هرحال ما بازی‌ساز و پاسوری مانند سعید معروف داریم و در ست‌های بعد دیدیم که دفاع کانادا را خیلی اذیت کرد اما در ست اول دریافت‌ها خوب نرسید و کانادا برنده شد. در ست دوم به بعد هم حملات هم دریافت‌های خوبی داشتیم و این عمل باعث شد پیروز این دیدار باشیم.

او با اشاره به عملکرد آلکنو در این چهار دیدار تصریح کرد: کمی زود است الان در مورد عملکرد سرمربی صحبت کنیم چون چهارمین بازی است که روی نیمکت تیم قرار گرفته و به هرحال سعی می‌کند ترکیب نهایی‌اش را برای المپیک آماده کند. ولادیمیر از این بازی‌ها استفاده می‌کند و به نظر در ترکیب نهایی برای حضور در المپیک تغییر ایجاد خواهد کرد.

او با بیان اینکه بازگشت عبادی پور و معروف تاثیر زیادی در عملکرد تیم گذاشته گفت: هر دو بازیکن بازگشت خوبی داشتند و امروز دیدیم میلاد و سعید از بازیکنان تاثیرگذار زمین بودند و خلاء نبودشان در سه بازی قبلی کاملا احساس می‌شد اما خداراشکر امروز با بازگشتشان هم از نظر روحی و هم فنی کمک زیادی به تیم کردند.

کارشناس والیبال ایران در پایان صحبت‌های خود همچنین در خصوص ارزیابی‌اش از نتایج تیم ملی والیبال در المپیک توکیو با توجه به شرایط کنونی تصریح کرد:  المپیک از اعتبار زیادی برخوردار است تیم‌ها با تمام توانشان شرکت می‌کنند بنابراین الان زمان پیش بینی نیست اما فدراسیون هدف گذاری کرده و هدفش قرار گرفتن تیم ملی در چهار تیم برتر است اما برای این میدان بزرگ باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و تمام امکانات را مهیا کنیم. به هر حال زمان هم در این قضیه اهمیت دارد و متاسفانه زمان کم است و آلکنو سه ماه بیشتر اینجا نبوده پس باید بگذاریم لیگ ملت‌ها تمام شود و به المپیک نزدیک تر شویم تا بتوانیم نظر دقیق تری ارائه بدهیم.

دیدگاه تان را بنویسید