در گفت وگو با جی پلاس بررسی شد

بررسی عملکرد تیم ملی والیبال در هفته سوم لیگ ملت ها| چرا میلاد عبادی پور در دیدار مقابل آلمان تعویض نشد؟

کارشناس والیبال ایران درخصوص عملکرد عبادی پور در دیدار مقابل آلمان و عدم تعویض این بازیکن از سوی آلکنو گفت: آلکنو کار درستی انجام داد که میلاد عبادی پور را تعویض نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

جهانگیر سید عباسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس در خصوص شکست مقابل آلمان اظهار کرد: ست اول را بردیم و دو ست بعدی را با فاصله واگذار کردیم؛ ست چهارم بچه‌ها باانگیزه بازی کردند اما ست پنجم را نتوانستیم پیروز شویم. هنوز با تیم آرمانی فاصله داریم اما خبر خوب این است که روز به روز بهتر می‌شویم. فکر می‌کنم این بازی خیلی برای ما مفید بود و بچه‌ها با چالش جدی روبرو شدند. آلکنو خیلی حرفه‌ای و با برنامه عمل می‌کند؛ از تمام بازیکنان استفاده می‌کند تا همه آماده شوند و در کل طبق هدف گذاری خود پیش می‌رود.

او در مورد عملکرد میلاد عبادی پور و تعویض نشدن این بازیکن تصریح کرد: به نظرم اتفاقا آلکنو کار درستی انجام داد که میلاد عبادی پور را تعویض نکرد. اگر هدف برد مقابل آلمان بود بله باید تعویض می‌شد ولی عبادی پور وقتی از مسابقات برگشت از نظر آمادگی بدنی خیلی فاصله داشت و باتوجه به اینکه لیگ ملت‌ها مسابقات سنگینی است و فشار زیادی دارد سرمربی تصمیم گرفت این بازیکن در زمین بماند تا به آمادگی لازم برسد. میلاد جزو ملی پوشانی است که به او نیاز داریم و به سختی جای او پر می‌شود بنابراین باید در این مسابقات بیشتر از اوکار کشید و تحت فشار قرارش داد تا فرصت آمادگی را پیدا کند.

سید عباسی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به المپیک توکیو گفت: فکر نمی‌کنم کسی در دنیا باشد که بتواند در مورد المپیک قاطعانه صحبت کند. به نظرم المپیک میدانی است که با تمام مسابقات فرق دارد دوم اینکه در این چند بازی نشان دادیم که تیم ما پتانسیل بالایی دارد ولی همان طور که گفتم المپیک میدان سختی است. فکر می‌کنم بازیکنان بعد از لیگ ملت‌ها بازیکنان به آمادگی مطلوبی برسند و بقیه اتفاقات به عملکردشان در المپیک بستگی دارد. پیش بینی من این است که تیم ملی از گروه خود صعود کند ولی در مرحله بعد کار سختی در پیش خواهد داشت. در هرصورت آرزوی موفقیت دارم و مطمئنم عملکرد تیم در المپیک بهتر از لیگ ملت‌ها خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید