امیرحسین منظمی در گفت و گو با جی پلاس؛

کارشناس والیبال ایران: نباید اینقدر نوسان داشته باشیم/ نتایج خوبی در لیگ‌ملت‌ها نگرفتیم

کارشناس والیبال ایران گفت: عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌ها بسیار پرنوسان بود و دلیل اصلی این اتفاق استفاده آلکنو از تمام ظرفیت موجود در تیم است.

لینک کوتاه کپی شد

امیرحسین منظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص پایان کار تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها اظهار کرد: عملکرد تیم ملی را بسیار پرنوسان دیدم و نموداری که‌ می‌توانم ترسیم کنم خیلی بالا و پایین داشت؛ بالاخره در حال حاضر تیم ترکیبی از تجربه و جوانی است که مربی طراز اول دنیا هدایتش را به عهده دارد بنابراین انتظار از تیم ما بیشتر از این‌ است چون در گذشته شاهد بازی‌های خوبی در مسابقات مختلف بودیم. یکی از دلایلی که می‌شود برای تمام بازیکنان لحاظ کرد این است که یک سال و نیم از مسابقات دور بودند و در آخرین لحظات هم چند بازیکن‌ خوب به تیم اضافه شدند. به نظرم روزهای خوبی را برای والیبال کشورمان در آینده خواهیم داشت البته با استفاده از جوان‌ ترها در قالب ترکیب اصلی تیم که شاکله خوبی از آن‌ها برای المپیک بعدی به وجود آید.

او افزود: در کل تیم پرنوسان بود؛ در یک بازی بسیار درخشان ظاهر می‌شد و در یک بازی مقابل تیم قعر جدولی شکست می‌خورد و تیم نباید آنقدر نوسان داشته باشد؛  دلیل عمده این اتفاق به نظر من استفاده آلکنو از تمام ظرفیت موجود در تیم است.  شاهد ترکیب‌های مختلفی بودیم و والیبال هم یک بازی گروهی است که بازیکنان باید با هم کار کرده باشند تا هماهنگ شوند بنابراین همین ترکیب مختلف طبیعتا چنین نتیجه‌هایی را هم به وجود می‌آورد. ما سه چهار بازی مهم مانند بازی برابر لهستان، کانادا و ژاپن دوست داشتیم  مقابلشان برنده  باشیم چون این تیم‌ها در المپیک مجددا با ما همگروه هستند و کارمان سخت می‌شود. امیدوارم آلکنو به چیزی که می‌خواهد رسیده باشد و در این زمان باقی مانده بتواند روی نقاط ضعف تیم کار کند.

ملی پوش سابق والیبال ایران در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: نتیجه‌هایمان نتیجه خوبی نبود و برای صعود به چهار تیم برتر المپیک کار خیلی سختی در پیش داریم. امیدوارم فدراسیون برنامه ریزی خوبی برای این زمان باقی مانده داشته باشد و مردم ما شاهد بازی‌های درخشانی که در گذشته دیدیم باشند چون واقعا توقع است بچه‌ها بهتر این کار کنند و فدراسیون هم به وعده‌هایی که داده جامه عمل بپوشاند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید