عبادی پور: بعد از ما هم والیبال وجود دارد/عابدینی: قرار نیست زنگ تفریح شویم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره خداحافظی بازیکنان باتجربه از این تیم می گوید که والیبال بعد از هر کسی ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی والیبال ایران خود را آماده حضور در مسابقات لیگ ملت ها می کند. بهروز عطایی و شاگردان جوانش تمرینات خود را به همین منظور پشت سر می گذارند. تعدادی از بازیکنان این تیم در جمع خبرنگاران صحبت کردند که در ادامه می خوانید:

عبادی پور: والیبال بعد از ما تمام نمی شود

میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال در مورد وضعیت تیم ملی و کار کردن با بازیکنان جوان گفت:  شرایط بسیار خوبی داریم. همیشه کار کردن با بازیکنان جوان خوب است چون تمام قدرت خود  را می‌گذارند. درست است کم تجربه هستند اما همه بازیکنان بزرگ به مرور باتجربه شده‌اند. تمام این بازیکنان هم تجربه به دست می‌آورند اما قدرت و شادابی لازم را دارند که امتیاز مثبتی است.

او در مورد حضور در لیگ ملت‌ها بیان کرد: صد درصد تمام بازی‌ها با قدرت ظاهر می‌شویم. درست است تورنمنت سختی داریم اما دلیل بر این نیست که با باخت جلو برویم. صد درصد توان خود را می‌گذاریم.

عبادی‌پور در مورد نبود معروف، موسوی و غفور در تیم ملی گفت: صد درصد بازیکنان بزرگی را از دست داده‌ایم و چالش بزرگی را پیش رو داریم اما بازیکنان الان خیلی جوان هستند و صد درصد در آینده کمک بزرگی می‌کنند. وقتی زمانش برسد ما هم می‌رویم و نمی‌شود گفت والیبال بعد از ما تمام می‌شود. درست است که معروف، موسوی و غفور را نداریم اما بازیکنانی دیگر با شرایط دیگری داریم که امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او در مورد پایان قراردادش با اسکرا و رفتن به لیگ ایتالیا گفت: بعد از پایان قراردادم  باید تصمیمی جدی می‌گرفتم، همانجا می‌ماندم یا تغییری در نظر می‌گرفتم. خوشبختانه این تغییر در ایتالیا بود و قرار است در میلانو توپ بزنم. با صد درصد توان خودم آنجا ظاهر خواهم شد.

کاپیتان تیم ملی در پایان گفت: یکسری از بازیکنان ما تجربه معروف، موسوی و غفور را ندارند اما قدرت و توان بیشتری دارند چون جوان هستند. قطعا همه بازی‌ها را برای برد می‌رویم اما گاهی نمی‌شود و این دلیل بر این نیست که صد درصد توان خودمان را نگذاریم. قطعا با تمام توان می‌رویم ببینیم چه می‌شود.

رضا عابدینی: قرار نیست زنگ تفریح شویم

رضا عابدینی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال قبل از اعزام به لیگ ملت‌ها در مورد کادر ایرانی تیم ملی گفت: از رده جوانان با آقای عطایی کار کرده‌ام. فضای کلی تیم خیلی خوب و کار کردن با مربی ایرانی راحت‌تر است. مربی ایرانی بازیکنان لیگ و لژیونرها را رصد می‌کند. علاوه بر این خلقیاتمان بهم نزدیک‌تر است و شناخت بیشتری از هم داریم.

او در مورد ترکیب جوان شده تیم ملی بیان کرد: یکسری باتجربه مثل میلاد عبادی‌پور داریم که با ستاره‌های قبلی والیبال کار کرده است. با قدرت جوانی و تجربه می‌توانیم در لیگ ملت‌ها نتیجه خوبی رقم‌ بزنیم.

عابدینی با بیان اینکه بازیکنان انگیزه دارند اما کار در لیگ ملت‌ها سخت است، ادامه داد: نسل قبلی والیبال که ستاره بودند و تجربه و هماهنگی خوبی داشتند هم کارشان در لیگ ملت‌ها سخت بود، الان که تیم جوان شده است اما می‌رویم که بهترین نتیجه را رقم بزنیم. قرار نیست زنگ تفریح باشیم. امیدوارم برویم و در هفته اول چک اول را محکم بزنیم.

اسماعیل‌نژاد: تیم ملی والیبال جوان و با انگیزه است

امین اسماعیل‌نژاد ملی‌پوش والیبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی به کار با مربی ایرانی اشاره و بیان کرد: یکی از بزرگترین امتیازات کار با مربی ایرانی این است که می‌توانیم به خوبی ارتباط برقرار کنیم. از طرفی بیشتر این بازیکنان شاگرد آقای عطایی بوده‌اند.

او در مورد ترکیب جوان تیم ملی گفت: بازیکنان جوان و با انگیزه هستند و از جان و دل مایه می‌گذارند. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و خودمان را ثابت کنیم.

اسماعیل‌نژاد افزود: هر بازیکنی که به زمین می‌آید تلاش می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد. خدا را شکر سال گذشته در لیگ ایران عملکرد خوبی داشته باشم و خودم را ثابت کنم اما لیگ‌ملت‌ها متفاوت با لیگ داخلی است و تجربه جدیدی برایم محسوب می‌شود. با این حال از جان و دل مایه می‌گذارم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

پاسور تیم ملی والیبال: نمی‌شود جای سعید معروف را گرفت

محمدطاهر وادی پاسور تیم ملی ایران در مورد ارزیابی خود از لیگ ملت‌ها گفت: نمی‌شود پیش بینی کرد اما بازیکنان جوان انگیزه بیشتری دارند خود را نشان بدهند. این جای امیدواری دارد که کم کاری نمی‌کنند و تمام تلاش خود را می‌کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند.

او افزود: تمام مسابقات را باید با قدرت بازی کنیم و برای این مساله تمرینات سختی داشته‌ایم. برای پنج گیم تمرین کرده‌ایم که با قدرت ظاهر شویم.

وادی در مورد کادر ایرانی تیم ملی گفت: خیلی به ما کمک می‌کند چون از جنس و خون ما هستند و عرق بازی برای وطن را دارند.

او در مورد اینکه به عنوان پاسور جایگزین سعید معروف در تیم ملی است، گفت: به هیچ عنوان نمی‌شود جای معروف را حتی در جهان گرفت. با او در ارتباطم و سوالاتم را می‌پرسم. خیلی با من صحبت کرده که باید چکار کنم. امیدوارم بتوانم ذره‌ای از زحماتش را در مسابقات جبران کنم.

امیرحسین توخته: به مدال لیگ ملت‌ها فکر نمی‌کنیم

 امیرحسین توخته ملی‌پوش والیبال ایران با بیان اینکه از سال ۲۰۱۸ سابقه حضور در تیم ملی بزرگسالان را داشته‌ام، به جوان‌گرایی تیم اشاره و بیان کرد: همه تیم‌ها پوست اندازی داشته‌اند. دو سه سال با این ترکیب کنار هم بازی کرده‌ایم. جوان هستند اما نه اینکه بی تجربه باشند بلکه کم تجربه هستند.

او در مورد ارزیابی خود از لیگ ملت‌ها بیان کرد: اصلا به مدال فکر نمی‌کنیم اما می رویم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم تا دل مردم را شاد کنیم‌ و همه جوره ما را حمایت کنند.

توخته در مورد کادر ایرانی تیم ملی گفت: آقای عطایی یکی از بهترین‌های ایران است و برای این مسابقات بهترین بازیکنان ایران را انتخاب کرده‌ است. کار کردن با مربی ایرانی خیلی راحت است.‌ بیرون از زمین والیبال هم راحت است و از نظر  وحی و ذهنی به ما کمک می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید