رکورد افسانه‌ای نویر در بوندسلیگا

"مانوئل نویر" به اولین بازیکن تبدیل شد که 311 برد را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شب گذشته در جریان رقابت‌های فوتبال بوندسلیگا آلمان، تیم بایرن مونیخ در حالی با چهار گل مقابل یونیون برلین به پیروزی دست یافت که مانوئل نویر کاپیتان و سنگربان نام آشنای این تیم موفق شد یک رکورد افسانه‌ای را به نام خود ثبت کند.

نویر که سال 2011 از شالکه به بایرن مونیخ آمد، اکنون با گذر از رکورد "اولیور کان" دروازه‌بان افسانه‌ای باواریایی‌ها به اولین بازیکن در تاریخ رقابت‌های بوندسلیگا تبدیل شد که 311 برد در این مسباقات را تجربه می‌کند. "کان" با تجربه 310 برد رکورددار بود که اکنون جای خود را به "نویر" داد.

این رکورد از سال 2008 با 310 پیروزی در اختیار "کان" افسانه‌ای بود و اکنون با 311 برد در اختیار "نویر است"، ضمن اینکه سنگربان فعلی باواریایی‌ها با توجه به شرایط خوب این تیم همچنان فرصت بهبود رکورد خود را دارد تا دست نیافتنی‌تر شود.

"مانوئل نویر" درون دروازه بایرن تیم 9 بار قهرمانی بوندس‌لیگا، دو بار لیگ قهرمانان اروپا و یک بار جام باشگاه‌های جهان را تجربه کرده است. همچنین نویر دو بار بازیکن سال فوتبال آلمان شده، چهار بار در تیم منتخب سال فیفا نیز حضور داشته است و در رده بندی توپ طلا در سال 2014 نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید