لواندوفسکی از بمب افکن گذشت و به رونالدو رسید؛ بایرن قهرمان نیم فصل شد+عکس و ویدیوی گل ها

بایرن مونیخ با پیروزی 4-0 مقابل وولفسبورگ، در فاصله یک هفته تا پایان نیم فصل اول بوندس لیگا، قهرمانی‌اش در این نیم فصل را قطعی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شاگردان یولیان ناگلزمان در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با گل های توماس مولر، دایو اوپامکانو، لروی سانه و روبرت لواندوفسکی به پیروزی رسید.

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 7 دقیقه طول کشید تا به گل اول بازی برسند. روی شوت محکم لروی سانه بود که توپ با دفع ناقص کئون کاستیلز مقابل مولر قرار گرفت و او هم با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد. وولفسبورگ خیلی زود می توانست این گل را جبران کند اما واکنش خوب مانوئل نویر روی ضربه وخهورست، این فرصت را از میهمان گرفت. در دقیقه 10، چیزی نمانده بود که بایرنی ها روی فرصتی مشابه گل اول، یک بار دیگر به گل برسند اما این بار ضربه لواندوفسکی از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه این بایرنی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت چدندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. اما در دقایق 25 و 26، تیم میزبان صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما ضربات موسیالا و لواندوفسکی راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد. در ادامه بازی متعادل تر شد و این بازیکنا وولفسبورگ بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه بایرن ایجاد کردند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بایرنی ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم بایرنی ها بهتر آغاز کردند اما این وولفسبورگ بود که می توانست در دقیقه 54 به گل تساوی برسد ولی ضربه سر بروکس از کنار دروازه نویر به بیرون رفت. در مقابل این بایرن بود که در دقیقه 57 به گل دوم رسید. روی همکاری سانه و توماس مولر بود که توپ مقابل دروازه به اوپامکانو رسید و او هم با یک ضربه سر دقیق کار را تمام کرد. تنها دو دقیقه بعد، بایرن به گل سوم رسید. سانه که روی دو گل قبلی نقش موثری داشت، این بار با پاس گنابری پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی دروازه را باز کرد. بعد از این گل باز هم این بایرنی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت های خطرناکتری روی دروازه حریف ایجاد می کردند. از جمله در دقیقه 76 که لواندوفسکی می توانست با یک ضربه والی تماشایی، گل چهارم را به نام خود کند اما کاستیلز با واکنشی دیدنی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. تلاش بایرنی ها برای زدن گل بعدی ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 87، لواندوفسکی هم نام خود را در بین گلزنان ثبت کرد. روی یک پاس به پشت مدافعان وولفسبورگ، موسیالا با ضربه سر توپ را برای لواندوفسکی فراهم کرد و او هم با یک قیچی بغل تماشایی دروازه را باز کرد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت بازی با برتری 4-0 بایرن به پایان رسید.

 

لواندوفسکی به رکورد رونالدو رسید

رابرت لواندوفسکی در آخرین دیدار بایرن مونیخ در سال 2021، برابر ولفسبورگ موفق به گلزنی شد و به رکورد 69 گل زده در یک سال میلادی رونالدو رسید.

لواندوفسکی همچنین با عبور از رکورد گرد مولر موفق شد طی یک سال میلادی در بوندسلیگا 43 گل به ثمر برساند و از این حیث رکورددار شود.

 

بایرن مونیخ توماس مولر

بایرن مونیخ

حجم ویدیو: 8.21M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید