جی پلاس؛

پیروزی بزرگان در لیگ برتر انگلیس/ کامبک مونیخ و توقف دورتموند؛ میلان از شکست گریخت

در رقابت های لیگ برتر انگلیس تمام مدعیان موفق به شکست حریفان خود شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم‌های اودینزه و میلان شنبه شب در چارچوب هفته هفدهم سری A ایتالیا مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار با تساوی یک - یک پایان یافت. بتو در دقیقه 17 دروازه روسونری را باز کرد و در حالی که این مسابقه آخرین دقایق خود را سپری می‌کرد، زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 2+90 گل تساوی بازی و سیصدمین گل خود را در پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا به ثمر رساند. میلان با وجود این تساوی، با 39 امتیاز در صدر جدول سری A باقی ماند که برتری احتمالی ناپولی در دیدار امشب (یکشنبه) مقابل امپولی و یا پیروزی اینتر مقابل کالیاری به یکه‌‌تازی شاگردان استفانو پیولی پایان می‌دهد. اودینزه هم با 17 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول حضور دارد.

پیروزی منچستر سیتی و تداوم صدرنشینی/اشتباه کودکانه بازیکن ولورهمپتون

در ادامه هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان ولورهمپتون بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی اقتصادی دست یافت. تک گل این بازی را استرلینگ در دقیقه 66 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در این بازی رائول خیمینز بازیکن ولورهمپتون با اشتباه کودکانه خود کارت قرمز دریافت کرد و باعث شد تیمش در نیمه دوم به طور کامل 10 نفره بازی کند. خیمینز به دلیل خطا بر روی بازیکن سیتی کارت زرد گرفت و در دامه به دلیل رعایت نکردن فاصله خود با توپ در محل رخ دادن خطا، با کارت زرد دوم داور مواجه شد و در نهایت از بازی اخراج شد. شاگردان گواردیولا با این برد 38 امتیازی شدند و به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند.ولورهمپتون هم با 21 امتیاز در رده هشتم ایستاده است.

کامبک بایرن و توقف دورتموند در کورس قهرمانی

از هفته پانزدهم رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان ماینس بود و با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت. باوارایی ها در این بازی ابتدا با گلزنی اونیسیوو در دقیقه 22 عقب افتادند اما در ادامه کومان در دقیقه 53 و جمال موسیالا 74 پیروزی را برای بایرن رقم زدند. شاگردان ناگلزمان با این برد 37 امتیازی شدند و به صدرنشینی خود در بوندس لیگا ادامه دادند.

بایرن مونیخ - لروی سانه

در دیگر دیدار بورسیا دورتموند نزدیک ترین تعقیب کننده بایرن در خانه بوخوم به میدان رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت. در این بازی پولتر در دقیقه 40 ابتدا بوخوم را پیش انداخت اما در ادامه برانت در دقیقه 85 بازی را برای دورتموند مساوی کرد. زنبورها با این تساوی 31 امتیازی شدند و با توجه به پیروزی بایرن اختلافشان با باوارایی ها به عدد 6 رسید.

ارلینگ هالند - دورتموند

در دیگر دیدار مهم برگزار شده لایپزیش میزبان بورسیا مونشن گلادباخ بود و با نتیجه 4 بر یک پیروز شد. گل های این بازی را گواردیول در دقیقه 21، آندره سیلوا 32 و انکونکو 1+90 و هنریش 4+90 برای لایپزیش گل زدند و تک گل گلادباخ توسط بنسبیانی در دقیقه 88 زده شد. لایپزیش با این برد 21 امتیازی شد و تا رده هفتم صعود کرد. مونشن گلادباخ هم با 18 امتیاز مکان سیزدهم را در اختیار دارد.

لایپزیش

*سایر نتایج به شرح زیر است:

فرایبورگ یک - هوفن هایم یک

هرتابرلین 2 - آرمینیا بیله فلد صفر

*جدول رده بندی بوندس لیگا:

1- بایرن مونیخ 37 امتیاز

2- بورسیا دورتموند 31 امتیاز

3- بایر لورکوزن 27 امتیاز

دست خالی جرارد در بازگشت به آنفیلد و برد اقتصادی لیورپول/ کامبک درخشان چلسی و برد پرگل آرسنال

از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد میزبان استون ویلا بود و با نتیجه یک بر صفر به سختی به برتری رسید. در این بازی استیون جرارد اسطوره لیورپولی ها که هدایت ویلایی ها را برعهده دارد پس از مدت ها به آنفیلد بازگشت. شاگردان کلوپ این دیدار سخت را با یک گل که توسط محمد صلاح از روی نقطه پنالتی در دقیقه 67 زده شد به سود خود پایان دادند. قرمزهای آنفیلد با این پیروزی 37 امتیازی شدند و در یک امتیازی من سیتی 38 امتیازی در رده دوم باقی ماندند.استون ویلا هم با 19 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

در دیگر دیدار مهم برگزار شده، چلسی با هدایت توماس توخل میزبان لیدزیونایتد بودند و در شرایطی که با یک گل عقب بودند، دو بر یک پیش افتادند اما باز هم دروازه آبی های لندن در دقایق رو به پایان باز شد اما این پایان کار نبود و شاگردان توخل در ثانیه های پایانی کامبک زدند و 3 بر 2 به برتری رسیدند. در این بازی رافینیا در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی لیدزیونایتد را پیش انداخت اما در ادامه میسون مونت 42 و جورجینیو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 58 برای چلسی گلزنی کردند. در ادامه گلهارت در دقیقه 83 تواست گل دوم لیدز را به ثمر برساند اما جورجینیو باز هم از روی نقطه پنالتی در دقیقه 4+90 گلزنی کرد تا آبی های لندن برنده این بازی شوند. آبی های لندن با این برد 36 امتیازی شدند و در رده سوم فاصله شان با تیم های بالانشین سیتی و لیورپول را حفظ کرد.

آرسنال

آرسنال هم در لندن و ورزشگاه امارات میزبان ساوتهمپتون بود و با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت. گل های توپچی های لندن را لاکازت 21، اودگارد 27 و ماگالائس 62 به ثمر رساندند. شاگردان آرتتا با این پیروزی 26 امتیازی شدند و موقتا تا رده پنجم صعود کردند. ساوتهمپتون هم با 16 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد.

یوونتوس از پس ونیز برنیامد

یوونتوس امشب (شنبه) در ادامه دیدارهای هفته هفدهم سری A ایتالیا، در شهر ونیز مقابل تیم ونیز صف‌آرایی کرد و با تساوی یک-یک متوقف شد. بیانکونری ابتدا با گلزنی آلوارو موراتا در دقیقه 32 از حریف خود پیش افتاد و پیروز به رختکن رفت. ونیز اما در دقیقه 55 توسط ماتیا آرامو به گل تساوی رسید.

یوونتوس و ونیز

بانوی پیر که دو دیدار قبلی خود در سری A را با برد پشت سر گذاشته بود، با 28 امتیاز در جایگاه ششم جدول ماندنی شد. ونیز نیز که با سه شکست پیاپی وارد این مسابقه شد، با 16 امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول قرار دارد.

پیروزی منچستر یونایتد با گلزنی رونالدو

از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در خانه نوریچ به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت. تک گل این بازی را کریس رونالدو در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

منچستر یونایتد/ رونالدو

بازیکنان نوریچ هم در این دیدار موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که داوید دخه آ سنگربان منچستر مانع از گلزنی حریف شد.شیاطین سرخ با این برد 27 امتیازی شدند و به رده پنجم صعود کردند.نوریچ هم با 10 امتیاز قعرنشین باقی ماند.

دیدگاه تان را بنویسید