گزارش جی پلاس از نتایج کامل فوتبال اروپا

دشمن کشی لیورپول در 983 متری خانه؛ توپ طلا برای مسی و پاری سن ژرمن کارساز نبود+ عکس و ویدیوی گل ها

تیم پاری سن ژرمن در شب رونمایی از توپ طلای مسی در خانه مقابل نیس متوقف شد و لیورپول هم 4 بر یک اورتون را در هم کوبید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین بازی‌ هفته شانزدهم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان تیم نیس بود که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت. این نتیجه در حالی در کارنامه شاگردان مائوریسیو پوچتنیو ثبت شد که این تیم ستاره برزیلی‌اش نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، اما لیونل مسی از ابتدا تا انتها در ترکیب تیم میزبان حاضر بود.

سری A ایتالیا

هفته پانزدهم رقابت های سری آ ایتالیا، اینترمیلان در جوزپه مه آتزا میزبان اسپتزیا بود و با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید. گل های این بازی را گالیاردینی در دقیقه 36 و لائوتارو مارتینز در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. اینتر با این برد 34 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر بالاتر از میلان به رده دوم سری آ صعود کرد.

در دیگر دیدار این هفته، رم با هدایت ژوزه مورینیو میزبان بولونیا بود و با یک گل به برتری دست یافت. تک گل بازی را اسوانبرگ در دقیقه 35 به ثمر رساند. شاگردان آقای خاص با این باخت در امتیاز 25 و رده پنجم باقی ماند.

در ورزشگاه ماپی، تیم فوتبال ناپولی که با گل‌های فابیان رویس در دقیقه 51 و دریس مرتنس در دقیقه 59 از حریف خود پیش افتاده بود، دروازه‌اش در دقایق 71 و 89 به ترتیب توسط جانلوکا اسکاماکا و جان مارکو فراری باز شد تا پیروزی را با تساوی عوض کند.

در ورزشگاه لوئیجی فراریس شهر جنوا هم تیم فوتبال میلان موفق شد میزبان خود جنوا را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 10 و جونیو مسیاس دو بار در دقایق 1+45 و 61 گل‌های روسونری را به ثمر رساندند. با نتایجی که در این بازی‌ها رقم خورد، ناپولی 36 امتیازی شد و در صدر ماند، اما این تیم حالا میلان را در فاصله تنها یک امتیازی خود در رده دوم جدول می‌بیند. تیم‌‌های ساسولو و جنوا نیز به ترتیب با 19 و 10 امتیاز در رده‌های یازدهم و هجدهم جدول قرار دارند.

لیگ برتر جزیره

بازی چهارشنبه تیم‌‌های فوتبال واتفورد و چلسی در ورزشگاه ویکارج رود در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس یک حاشیه تلخ داشت. در دقیقه 13 بازی به دلیل از حال رفتن یک تماشاگر روی سکوها و ورود نیروهای اورژانس برای نجات جان وی، بازی متوقف و بازیکنان هر دو تیم به رختکن‌های‌‌شان برگشتند. خوشبختانه با پایدار شدن حال تماشاگر و انتقال وی به بیمارستان، همه چیز به حالت عادی برگشت و بازی پس از وقفه‌ای چند دقیقه‌ای از سر گرفته شد. این حادثه مشابه اتفاقی بود که در ماه اکتبر در مصاف تیم‌های نیوکاسل و تاتنهام در ورزشگاه سنت‌جیمز‌پارک رخ داد و یکی از تماشاگران تیم نیوکاسل پس از دریافت کمک‌های اورژانسی در داخل ورزشگاه به بیمارستان انتقال داده شد اما این پروسه بازی را برای 20 دقیقه متوقف کرد.

تیم فوتبال چلسی که میهمان واتفورد بود این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. میسون ماونت در دقیقه 29 و حکیم زیاش در دقیقه 79 برای چلسی گلزنی کردند و امانوئل بوناونتورا هم در دقیقه 43 تنها گل واتفورد را به ثمر رساند.

در  دیگر بازی در دربی منطقه مرسی‌ساید میان تیم‌های لیورپول و اورتون این تیم لیورپول بود که رقیب همشهری و میزبانش را با نتیجه قاطع 4 بر یک در هم کوبید. جردن هندرسون در دقیقه 9، محمد صلاح دو بار در دقایق 19 و 64 و دیوگو ژوتا در دقیقه 79 گل‌های این بازی را برای لیورپول به ثمر رساندند. تنها گل اورتون را هم دمارای گری در دقیقه 38 وارد دروازه سرخپوشان کرد. فاصله ورزشگاه آنفیلد و گودیسون پارک کمتر از یک کیلومتر است!

در همین حال منچسترسیتی نیز که میهمان تیم استون‌ویلا بود میزبانش را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت. روبن دیاز در دقیقه 27 و برناردو سیلوا در دقیقه 43 برای منچسترسیتی گلزنی کردند و اولی واتکینز در دقیقه 47 تنها گل استون‌ویلا را زد.

با نتایج این سه بازی، چلسی با 33 امتیاز صدرنشین باقی ماند، منچسترسیتی با 32 امتیاز فاصله حداقلی‌ خود را با صدر جدول حفظ کرد و لیورپول هم با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به سیتی، در رده سوم قرار گرفت.

لالیگا

تیم فوتبال رئال مادرید بازی معوقه خود در هفته نهم لالیگا را شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل تیم اتلتیک بیلبائو برگزار کرد و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند. تنها گل این بازی را کریم بنزما در دقیقه 40 به ثمر رساند تا رئالی‌ها یازدهمین پیروزی‌ خود در 15 بازی‌شان در این فصل لالیگا را کسب کنند و به لطف آن حاشیه امنیت خود در صدر جدول رده‌بندی را افزایش دهند. در حال حاضر رئال مادرید با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکومادرید و با هفت امتیاز بیشتر نسبت به رقیب همشهری‌اش در صدر جدول قرار دارد. تیم اتلتیک بیلبائو نیز با قبول سومین شکستش در این فصل با 20 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

 

14000910001065_Test_NewPhotoFree

لیونل مسی دوناروما

لیونل مسی دوناروما

پاری سن ژرمن نیس

چلسی واتفورد

چلسی واتفورد

لیورپول اورتون محمد صلاح

لیورپول اورتون

لیورپول

رئال مادرید اتلتیک بیلبائو واسکز

رئال مادرید اتلتیک بیلبائو

رئال مادرید اتلتیک بیلبائو

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید