جی پلاس،

حذف بایرن مونیخ با طعم تحقیر؛ بارسلونا دربدترین وضعیت ممکن/ خداحافظی سیتی با جام اتحادیه+ عکس و ویدیوی گل ها

در ادامه رقابت های فوتبال اروپا بارسلونا در ادامه نتایج بد خود مغلوب رایووایکانو شد و بایرن مونیخ هم در یک بازی عجیب با شکست 5 گله مقابل مونشن گلادباخ از جام حذفی آلمان کنار رفت. منچسترسیتی هم از جام اتحادیه حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ در ادامه رقابت های فوتبال جام حذفی فوتبال آلمان، مونشن گلادباخ میزبان بایرن مونیخ بود و در یک بازی برتر با 5 گل به برتری رسید. در این بازی کُنه 2، بنسبیانی 15 و 21 و امبولو 51 و 57 برای گلادباخ گل زدند. بایرن مونیخ با این شکست عجیب و تحقیرآمیز از دور مسابقات جام حذفی آلمان کنار رفت.

تساوی پسا الکلاسیکو در برنابئو

رئال مادرید امشب در برنابئو میزبان اوساسونا بود. تیمی که پس از 10 بازی توانسته بود 18 امتیاز کسب کند و در رده ششم لالیگا قرار داشت. رئال هم با یک بازی کمتر جایگاه سوم را در اختیار داشت و در صورت پیروزی صدرنشین می شد. رئال پس از برتری در ال کلاسیکو پای به این بازی گذاشته بود و به خصوص پس از باخت ساعاتی قبل بارسا برابر رایو روحیه رئالی ها مضاعف نیز بود. نیمه اول بازی شاهد موقعیت های خاصی روی دروازه ها نبودیم. اوساسونا تمرکز کامل روی کارهای دفاعی داشت و با ارائه یک بازی بسته اجازه نفوذ به وینگرهای رئال همچون وینسیوس را نمی داد و در واقع چشم به ضد حملات داشت. رئال میزبان هم با وجود در اختیار داشتن کنترل توپ و میدان، نمی توانست شانس 100 درصدی خلق کند. یک شوت از کاماوینگا که به تور کنار دروازه خورد و ضربات از راه دور کاسیمیرو و وینسیوس که با دخالت گلر اوساسونا راهی به دروازه پیدا نکردند، موقعیت های رئال در نیمه اول بودند. دقیقه 35 نیز اوساسونا روی ضربه سر کیکه گارسیا می توانست دروازه رئال را باز کند ولی توپ روی تور سقف دروازه نشست. در نهایت 45 دقیقه نخست بدون گل به اتمام رسید. رئال در نیمه دوم به یک تغییر به زمین آمد. کاماوینگا جای خود را به رودریگو گوئس داده بود. اولین موقعیت نیمه دوم را اوساسونا خلق کرد. مونکایولا در مصاف تک به تک با کورتوا توپ را به تیر کوبید و در برگشت به دنی کارواخال برخورد کرد و رئال خوش شانس بود که توپ راهی کرنر شد. رئال تیم کاملا برتر میدان بود ولی نمی توانست از لایه های دفاعی میهمان عبور کند. دقیقه 61 کریم بنزما روی پاس وینیسیوس از درون محوطه جریمه با پای چپ ضربه ای روانه دروازه کرد که با بدشانسی به تیر افقی خورد و راهی اوت شد. لوکاس، ادن هازارد و مارسلو از دقیقه 69 وارد زمین شدند تا بلکه روند بازی برای رئال بهتر شود. دقیقه 81 بازی شوت از وسط زمین کاسیمیرو با اختلاف کمی راهی اوت شد تا گلر اوساسونا که از دروازه بیش از اندازه بیرون آمده بود، نفسی به راحتی بکشد. دقیقه 87 بازی مارسلو در مصاف تک به تک نتوانست توپ را به گل تبدیل کند. در نهایت رئال که در این بازی بیشتر به سانترهای از جناحین دل بسته بود، نتوانست سه امتیاز را کسب کند و در خانه متوقف شد.

بارسلونا، بارسلونا نیست!

بارسلونا در که دیدار حساس ابتدای هفته در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید شکست خورده بود، امشب نیز برابر رایو وایه کانو مغلوب شد تا شرایط برای رونالد کومان دشوارتر از همیشه شود. رایو وایه کانو بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی توپ ربایی در میانه میدان از فاصله ای دور می توانست به یک گل تماشاییی دست یابد، اما ضربه ترخو را در آخرین لحظه مارک آندره تراشتگن مهار کرد. در دقیقه نهم و روی اشتباه بد والنتین بود که بارسلونا صاحب موقعیت شده و ممفیس دیپای می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد وایه کانو توسط رادامل فالکائو تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به جرارد پیکه با عکس العمل تراشتگن همراه شد و در نهایت این موقعیت خوب از دست رفت. اما در دقیقه 30 میزبان به گل رسید. روی پاس ترخو، فالکائو در سمت راست محوطه صاحب موقعیت شد و بعد از حرکتی انفرادی و محو کردن پیکه، با ضربه ای دقیق و فنی به زاویه مخالف موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند. دقایقی بعد و روی پاس ضعیف تراشتگن بود که رایو وایه کانو می توانست خیلی زود به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه پالازون دقیق نبود و از بالای دروازه بارسلونا به بیرون رفت. اما در اواخر نیمه اول ارسال ممفیس دیپاس در مقابل دروازه و در موقعیتی بسیار خوب به سرجینو دست رسید، اما ضربه ضعیف او از بالای دروازه وایه کانو به بیرون رفت تا بارسلونا با شکست 0-1 راهی رختکن شود. بارسلونا نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 49 نیمه دوم و با پاس اریگ کارسیا بود که گونزالز که با حرکت به سمت داخل می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه او از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار گونزالز با حرکت خوب خود سرخیو آگوئرو را در سمت راست محوطه جرییمه وایه کانو صاحب موقعیت کرد، اما دیمیتریفسکی عکس العمل خوبی نشان داده و دروازه تیمش را نجات داد. اما در دقیقه 72 بارسلونا تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت و با متوقف شدن ممفیس دیپای در محوطه صاحب یک ضربه پنالتی هم شد. خود این ستاره هلندی پشت توپ قرار گرفت، اما دیمیتریفسکی این ضربه را مهار کرده و نگذاشت دروازه تیمش باز شود. در اواخر بازی لوک دی یونگ در سمت راست صاحب موقعیت شده و می توانست با ضربه ای فنی دروازه حریف را باز کند، اما توپ او با بدشانسی به سقف دروازه حریف برخورد کرد. در ثانیه های پایانی ضربه گاوی روی ارسال آگوئرو هم وارد دروازه نشد تا بارسلونا با یک گل مغلوب حریف خود شود.

صعود کایسری اسپور در جام حذفی ترکیه با مجید حسینی

در دور سوم از رقابت های جام حذفی ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در زمین خود پذیرای آرتوین هوپاسپور تیمی از دسته سوم لیگ ترکیه بود که در پایان و به سختی توانست حریف خود را شکست داده و راهی مرحله بعد شود. در این دیدار دو تیم در وقت های عادی به تساوی بدون گل رسیدند اما در وقت های اضافی کایسری موفق شد 3 بار دروازه حریف را باز کند و با پیروزی در این دیدار سخت راهی مرحله بعد شود. گل نخست کایسری روی اشتباه دفاع حریف و گل بخودی در دقیقه 106 بدست آمد و گل های بعدی نیز در دقایق 108 و 116 به ثمر رسیدند. در این دیدار مجید حسینی از ابتدا در ترکیب کایسری اسپور به میدان رفت و در دقیقه 74 جایش را به کولووتسیوس داد و از زمین بازی بیرون رفت. 

حذف شارلروا با قلی زاده

در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی بلژیک موسوم به کروکی کاپ، تیم فوتبال شارلوا در ورزشگاه خانگی خود پذیرای تیم دسته دومی لومل یونایتد بود که در عین ناباوری در ضربات پنالتی تن به شکست داد. در این مسابقه ادوارد استیل سرمربی شارلوا تغییرات زیادی را در ترکی تیمش ایجاد نکرد و با 7 نفر از 11 بازیکنی که در آخرین بازی لیگ به میدان رفته بودند، تیمش را روانه زمین مسابقه کرد اما آنها قادر به شکست حریف سرسخت خود نبودند. علی قلی زاده وینگر ایرانی شارلوا نیز 120 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و با اینکه در لحظات پایانی نیمه اول فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود. تلاش دو تیم در طول 120 دقیقه تلاش، با تساوی بدون گل به پایان رسید و ضربات پنالتی تیم برنده را مشخص کرد. در ضربات پنالتی نیز ریوتا ماریوکا بازیکن ژاپنی شارلوا ضربه نخست را به بالای دروازه زد و در حالیکه بازیکن لومل یونایتد پنالتی پنجم خود را خراب کرد، گیوم ژیله می توانست با گل کردن ضربه پنجم، حساب کار را به تساوی بکشاند اما ضربه چپ این بازیکن توسط گلر حریف مهار شد تا لومل یونایتد با حساب 4 بر 3 از سد شارلوا گذشته و راهی مرحله بعد شود.

پیروزی اینتر و رم در سری A

 از هفته دهم رقابت های سری آ ایتالیا، اینترمیلان در خانه امپولی به میدان رفت و با دو گل به پیروزی رسید. دی آمبروزیو و دی مارکو برای اینتر گلزنی کردند. شاگردان اینزاگی با این برد 21 امتیازی شد و در رده سوم جایگاه خود را استحکام بخشیدند. در دیگر دیدار رم در خانه کالیاری به میدان رفت و در شرایطی که با یک گل عقب بود در نهایت دو بر یک به پیروزی رسید تا شاگردان آقای خاص با یک کامبک، 3 امتیاز ارزشمند را بدست آورند.رم با این برد 19 امتیازی شد و در رده چهارم است.

یوونتوس باخت!

هفته دهم رقابت‌های سری A ایتالیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها، یوونتوس در خانه به دیدار ساسولو رفت. در ابتدا این تیم مهمان بود که به وسیله داویده فراتسی توانست در دقیقه ۴۴ دروازه یوونتوس را باز کند و به گل اول بازی دست باید و نیمه نخست با برتری ساسولو خاتمه یابد. تلاش یوونتوس برای به تساوی کشاندن بازی در نهایت جواب داد و در دقیقه ۷۶ وستون مک کنی گل تساوی را به ثمر رساند تا این دیدار با تساوی یک بر یک دنبال شود.  در ثانیه های پایانی بازی ماکسیم لوپز گل دوم را نیز برای ساسولو به ثمر رساند تا یوونتوس بازنده این بازی شود. یوونتوس در دیدار بعدی خود باید در خانه هلاس ورونا به میدان برود و در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا دیدار برگشت خود را با زنیت سن پترزبورگ روسیه برگزار خواهد کرد. در ادامه دیدارهای هفته دهم سه مسابقه چهارشنبه شب برگزار می‌شود که کالیاری برابر رم و اینتر برابر امپولی بازی خواهد داشت. ناپولی نیز پنجشنبه شب به مصاف بولونیا خواهد رفت.

خداحافظی منچستر سیتی؛ صعود لیورپول، تاتنهام و یاران قدوس

در ادامه جام اتحادیه انگلیس، منچستر سیتی در لندن میهمان وستهام بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی این وستهام بود که 5 بر 4 پیروز شد و راهی دور بعد شد. شاگردان پپ هم پس از 4 قهرمانی متوالی در این مسابقات، سرانجام حذف شد. لیورپول با دو گل پرستون را شکست داد و به دور بعد صعود کرد. تاتنهام هم با یک گل برنلی را مغلوب کرد تا این تیم هم صعود کند. برنتفورد هم با سامان قدوس در خانه استوک سیتی دو بر یک پیروز شد و به دور بعد راه یافت. قدوس 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

 

رئال مادرید اوساسونا

رئال مادرید اوساسونا

رئال مادرید اوساسونا

مونشن گلادباخ

بایرن مونیخ مونشن گلادباخ

مونشن گلادباخ

بایرن مونیخ مونشن گلادباخ

مونشن گلادباخ

اینترمیلان

اینترمیلان

01658551

01658549

01658548

 

یوونتوس ساسولو

 

یوونتوس ساسولو

یوونتوس ساسولو

یوونتوس ساسولو

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید