جی پلاس،

نتایج فوتبال اروپا| پیروزی پی اس جی در شب جنجال مسی/ یووه در منطقه سقوط؛ رئال روی کاکُل کریم! +عکس و ویدیو

در رقابت های مهم فوتبال اروپا پاری سن ژرمن به زحمت لیون را برد و رئال مادرید هم با یک کامبک دلچسب والنسیا را در خانه شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در لندن میزبان وستهام بود و این دیدار با برتری دو بر یک شیاطین سرخ به پایان رسید.

در این بازی بنرهما در دقیقه 30 برای وستهام گل زد و کریس رونالدو هم در دقیقه 35 گلزن منچستر یونایتد بود. در حالی که این بازی رو به پایان بود، جسی لینگارد در دقیقه 89 به زیبایی دروازه چکش ها را باز کرد. این پایان کار نبود و در دقیقه 2+90 یک پنالتی برای وستهام گرفته شد که نوبل، بازیکن وستهام پس از تعویض وارد میدان شد و پشت توپ ایستاد و در شرایطی که همه تماشاگران لندنی در انتظار گلزنی این بازیکن بودند، داوید دخه آ این ضربه پنالتی را مهار کرد. شاگردان سولسشر با این پیروزی 12 امتیازی شدند و موقتا پشت سر لیورپول 13 امتیازی در رده دوم ایستادند. وستهام هم با 8 امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

دربی لندن را چلسی برد

 در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس دربی لندن میان تاتنهام و چلسی برگزار شد که این آبی های لندن بودند که با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافتند. در این بازی تیاگو سیلوا در دقیقه 49، انگولو کانته در دقیقه 57 و آنتونیو رودیگر 90 برای چلسی گلزنی کردند. شاگردان توماس توخل با این پیروزی ارزشمند به درخشش خود در این فصل از رقابت های جزیره ادامه و نشان دادند توقف ناپذیر هستند. چلسی با این برد 13 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از منچستر یونایتد  و در کنار لیورپول در صدر قرار گرفت. تاتنهام هم که این پیکارها را خوب شروع کرده بود دومین باخت متوالی خود را پذیرفت تا با 9 امتیاز در مکان هفتم قرار داشته باشد.

جشنواره گل دورتموند با دبل هالند

از هفته پنجم رقابت های بوندس لیگا، بورسیا دورتموند در ورزشگاه زیگنال ایندوناپارک میزبان یونیون برلین بود و با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست یافت. در این بازی ارلینگ هالند در دقایق 24 و 83، گوئریرو 10 و فردریش (گل به خودی 52) برای دورتموند گلزنی کردند. گل های یونیون برلین هم توسط کروزه 57 و ولگسامر 81 زده شد. دورتموند با این برد 12 امتیازی شد و تا رده دوم صعود کرد. یونیون برلین هم با 6 امتیاز هشتم است.

 نخستین شکست رم با ژوزه مورینیو 

در هفته چهارم سری A ایتالیا در مهمترین آنها تیم فوتبال رم در خانه هلاس ورونا با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد و به این ترتیب پس از 5 برد متوالی در تمامی رقابت‌ها، اولین باخت این تیم با هدایت ژوزه مورینیو رقم خورد. در این بازی رم در حالی باخت که گل اول را هم به وسیله لورنتزو پلگرینی در دقیقه 36 به ثمر رساند. هلاس ورونا با گل دقیقه 49 آنتونین باراک به بازی برگشت و با گل دقیقه 54 جانلوکا کاپراری هم از میهمان خود پیش افتاد. اگرچه گل به خودی بازیکن هلاس ورونا، ایوان ایلیچ در دقیقه 58 نتیجه را دوباره به تساوی کشاند اما مارکو داویده فارائونی با ثبت سومین گل میزبان ورونایی در دقیقه 63 سبب شد که اولین باخت رمی‌ها بعد از سه پیروزی متوالی در فصل جاری سری A رقم بخورد.

یوونتوس در حسرت برد!

در آخرین بازی شب سوم از هفته چهارم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس در تورین میزبان میلان بود و در حالی که با یک گل زودهنگام از حریف خود پیش افتاده بود در نهایت به تساوی یک - یک رضایت داد. گل نخست این بازی در دقیقه 4 روی یک ضدحمله پرسرعت توسط آلوارو موراتا به ثمر رسید. یووه تا دقیقه 76 هم برنده بازی بود تا اینکه آنته ربیچ مهاجم کروات میلانی‌ها با ضربه سر از روی ارسال ساندرو تونالی گل تساوی را برای روسونری به ثمر رساند. این نتیجه به معنای ادامه روند بازی‌های بدون برد بانوی پیر در این فصل از سری A است که در آن تنها دو امتیاز کسب کرده است. میلان اما با یک امتیاز این بازی 10 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

کامبک پاری سن ژرمن در شب جنجال مسی

در آخرین بازی هفته ششم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف لیون رفت و میهمانش را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. در این بازی، ابتدا این لیون بود که با گلزنی لوکاس پاکتا در دقیقه 54 پیش افتاد. نیمار ستاره برزیلی PSG‌ با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 66 کار را به تساوی کشاند. لیون تا آخرین ثانیه‌ها توانست برای حفظ یک امتیاز مقاومت کند اما در نهایت کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاریسی‌ها زهر خودش را ریخت و زمینه‌ساز گل برتری تیمش شد، گلی که در دقیقه سوم وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم توسط مائورو ایکاردی به ثمر رسید. لیونل مسی ستاره آرژانتینی PSG‌ که از ابتدا در این بازی حضور داشت شب کم‌فروغی را پشت سر گذاشت و در دقیقه 76 در اولین تعویض تیمش جای خود را به اشرف حکیمی داد. بعد از تعویض او رفتاری به نمایش گذاشت که نشان اصلا از این اتفاق خوشحال نیست. پاریسی‌ها با کسب این نتیجه 18 امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به مارسی و پنج امتیاز اختلاف جای خود را در صدر جدول لوشامپیونه تثبیت کردند.

پیروزی سه سوته رئال مقابل خفاش ها!

در آخرین بازی شب سوم از هفته پنجم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا در یک دوئل برای تصاحب صدر جدول به مصاف هم رفتند که این بازی در حالی که تا چهار دقیقه به پایان به سود تیم میزبان در جریان بود، در نهایت با پیروزی میهمان مادریدی خاتمه یافت. در این مسابقه خفاش‌ها با گلزنی هوگو دورو در دقیقه 66 پیش افتادند و تا دقیقه 86 هم برنده بودند تا اینکه وینیسیوس جونیور با پاسی از کریم بنزما گل تساوی رئال مادرید را به ثمر رساند. تنها سه دقیقه بعد بنزما دوباره باعث به گل رسیدن کهکشانی‌‌ها شد و این بار در سناریویی عکس گل اول در نقش زننده گل ظاهر شد و وینیسیوس کسی بود که پاس گل را داد. با این نتیجه رئال مادرید چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل لالیگا کسب کرد تا با 13 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. والنسیا هم که برای اولین بار در این فصل طعم شکست را چشید، با 10 امتیازی که داشت در رده سوم جدول باقی ماند.

 

 

gettyimages-1235368284-1024x1024

gettyimages-1235368769-1024x1024

منچستر

14000628000850_Test_PhotoN

62035369

دیدگاه تان را بنویسید