گزارش جی پلاس از لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی لیورپول در جدال جذاب با میلان؛ توقف پاری سن ژرمن با تمام ستاره ها/ طارمی به اتلتیکو گل زد و VAR رد کرد ! +عکس و ویدیوی گل ها

رئال مادرید فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی آغاز کرد و در خانه اینتر با یک گل بازی را به سود خود به پایان رساند. پورتو هم در حضور طارمی یک تساوی ارزشمند را برابر اتلتیکو مادرید در اسپانیا کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام هشت دیدار به پایان رسید.

 

Screenshot_20210916-013817_Chrome

 

بشیکتاش یک- دورتموند 2

بوروسیا دورتموند میزبان خود بشیکتاش را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. جود بلینگهام در دقیقه 20 و ارلینگ هالند در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه اول گل‌های تیم تحت هدایت مارکو رُز را در این بازی به ثمر رساندند، تیمی که نسبت به حریف خود عملکرد بهتر و موقعیت‌های گلزنی بهتر و خطرناک‌تری داشت.  فرانسیسکو مونترو روی سانتر میرالم پیانیچ در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را برای بشیکتاش جبران کرد اما این گل باعث نشد که دورتموند تمام امتیازات این بازی را نگیرد.

اریک هالند دورتموند بشیکتاش

شریف مولداوی 2- شاختاردونتسک صفر

در گروه D اما نتیجه‌ای غیرمنتظره رقم خورد و نماینده تازه وارد کشور مولداوی، تیم شریف تیراسپول میهمان خود تیم شاختار دونتسک را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. آداما ترائوره در دقیقه 16 و مومو یانسانه در دقیقه 62 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. شریف نه تنها برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا می‌کند بلکه اولین تیم مولداویایی است که به این رقابت‌ها رسیده است.

لیگ قهرمانان اروپا

منچسترسیتی ۶ - لایپزیش ۳

منچسترسیتی در خانه خود موفق شد لایپزیش آلمان را با نتیجه 6 بر 3 شکست دهد. در این بازی که لایپزیش از دقیقه 79 با اخراج آنجلینیو 10 نفره شده بود، ناتان آکه در دقیقه 16، موکیله در دقیقه 28 (گل به خودی)، محرز 2+45 (پنالتی)، گریلیش 56، ژوائو کانسلو 75 و گابریل ژسوس در دقیقه 85 برای سیتی گلزنی کردند و هر سه گل میهمان آلمانی توسط انکونکو در دقایق 42، 51 و 73 به ثمر رسیدند.

منچسترسیتی لایپزیش

اینتر صفر - رئال مادرید یک

در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته نخست رئال مادرید در خانه اینتر به میدان رفت. این بازی حساس و پر موقعیت با وجود شایستگی اینتر با یک گل به سود رئال مادرید به پایان رسید. تک گل رئال مادرید را رودریگو در دقیقه 89 به ثمر رساند.

رئال مادرید اینتر

رئال مادرید اینتر

لیورپول ۳ - آث میلان ۲

در گروه B مصاف تیم‌های لیورپول و میلان در ورزشگاه آنفیلد با پیروزی 3 بر 2 میزبان انگلیسی خاتمه یافت. فیکایو توموری با گل به خودی‌اش در دقیقه 9 لیورپولی‌ها را پیش انداخت، اما این میلان بود که با گلزنی آنته ربیچ در دقیقه 42 و براهیم دیاز در دقیقه 44 برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم اما لیورپول با گل دقیقه 49 محمد صلاح به بازی برگشت و با گل دقیقه 69 جردن هندرسون سه امتیاز را از آن خود کرد.

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول از سیمون کیائر تمجید کرد و نوشت:"من می‌خواهم امروز از سیمون کیائر، بازیکن میلان، در آنفیلد استقبال کنم. او استانداردهای جدیدی را در زمینه رهبری در یورو 2020 و هنگامی که کریستین اریکسن دچار مشکل شد، به جای گذاشت."

لیورپول میلان

لیورپول میلان

لیورپول میلان

اتلتیکومادرید صفر - پورتو صفر

اتلتیکو مادرید در مترو پولیتانو از پورتو پذیرایی کرد که این بازی برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. در ترکیب پورتو مهدی طارمی حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. او موفق به گشودن دروازه اتلتیکو شد اما داور در تصمیم بحث برانگیز با وار آن را رد کرد.

 

لیگ قهرمانان اروپا پورتو

untitled

مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی

بروژ یک- پاری سن ژرمن یک

پاری سن ژرمن که برای نخستین بار  در لیگ قهرمانان مثلث نیمار، ام باپه و مسی را داشت در خانه کلوپ بروژ بلژیک به میدان رفت که این بازی برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل پاری سن ژرمن را آندره هررا روی پاس ام باپه به ثمر رساند. البته ام باپه در این بازی مصدوم شد و در دقیقه 50 نتوانست به بازی ادامه دهد تا هواداران و کادر فنی تیم را حسابی نگران کند.

نیمار لیونل مسی

پاری سن ژرمن لیونل مسی آندره هررا

کیلیان امباپه

نیمار

untitled

 

 

دیدگاه تان را بنویسید