گزارش جی پلاس از نتایج کامل فوتبال اروپا

پیروزی لیورپول و تحقیر یونایتد؛ اولین گل مسی و پاگشای ژاوی با برد دربی/ آتس بازی پورتو بدون گلزنی طارمی+ عکس

در مهم ترین رقابت های فوتبال اروپا لیورپول آرسنال را از پیش رو برداشت و پاری سن ژرمن هم با به ثمررسیدن اولین گل مسی در لیگ مقابل نانت به برتری رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم‌های بارسلونا و اسپانیول شنبه شب در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا، در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که بارسلونا با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. ممفیس دپای در دقیقه 48، تنها گل دربی کاتالونیا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بارسلونا که نخستین دیدار خود را با هدایت ژاوی ارناندس تجربه می‌کرد، پس از ناکامی در کسب پیروزی در چهار بازی متوالی لالیگا توانست با 20 امتیاز، به جایگاه ششم جدول صعود کند. اسپانیول هم با 17 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رقابت‌ها قرار دارد.

 

photo_2021-11-21_01-08-33

1400083001190290124093834

اولین شکست فصل میلان در یک بازی عجیب

میلان شنبه شب در چارچوب هفته سیزدهم سری A ایتالیا، در ورزشگاه آرتمیو فرانچی فلورانس میهمان فیورنتینا بود و با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد. آلفرد دونکان در دقیقه 15، ریکاردو ساپونارا در دقیقه 1+45 و دوسان ولاهوویچ در دقیقه 60 برای بنفش‌پوشان گلزنی کردند. در ادامه میلان به بازی برگشت و زلاتان ابراهیموویچ در دقایق 62 و 67 دروازه فیورنتینا را باز کرد. در دقیقه 86 ولاهوویچ توانست چهارمین گل میزبان را به ثمر برساند و گل به‌خودی لورنتزو ونوتی (مدافع فیورنتینا) در دقیقه 7+90 نیز مانع رقم خوردن نخستین شکست فصل میلان در سری A نشد. روسونری که با یک تساوی نیز موقتاً صدرنشین جدول سری A می‌شد، با 32 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند و برای افزایش نیافتن فاصله خود با ناپولی، امیدوار به شکست این تیم در دیدار امشب (یکشنبه) مقابل اینتر خواهد بود. فیورنتینا نیز با 21 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد.

 

1400083001070497824093824

پیروزی مقتدرانه چلسی مقابل لستر سیتی

از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی در کینگ پاور میهمان لستر سیتی بود و به پیروزی پرگل 3 بر صفر دست یافت. در این بازی رودیگر 14، کانته 28، پولشیچ 71 گلزنی کردند. چلسی با این برد 29 امتیازی شد و به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه داد. لستر سیتی هم با 15 امتیاز مکان دوازدهم را در اختیار دارد.

 

چلسی/ رودیگر

 

دورتموند به بایرن چسبیدند

 

از هفته دوازدهم رقابت های بوندس لیگا، بورسیا دورتموند میزبان اشتوتگارت بود و این دیدار در شرایطی که تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک در جریان بود در نهایت با پیروزی دو بر یک زنبورها همراه شد. در این بازی مالن در دقیقه 56 برای دورتموند گل زد و تک گل اشتوتگارت توسط ماسیمو در دقیقه 63 زده شد. در ادامه زردپوشان توسط مارکو رویس در دقیقه 85 به گل رسیدند و برنده این بازی شدند. دورتموند در شرایطی مقابل اشتوتگارت 3 امتیاز را بدست آورد که بایرن مونیخ مقابل آگسبورگ شکست خورده بود و با این برد با 27 امتیاز به تیم مونیخی چسبید. بایرن با 28 امتیاز صدرنشین است.

 

دورتموند

 

*نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

بایرلورکوزن یک - بوخوم صفر

مونشن گلادباخ 4 - گریتر فورت صفر

هوفن هایم 2 - لایپزیگ صفر

آرمینیا بیله فلد 2 - ولفسبورگ 2

تحقیرشیاطین سرخ مقابل واتفورد/رانیری حکم به اخراج سولسشر داد؟

از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در خانه واتفورد و شاگردان رانیری به میدان رفت و با نتیجه تحقیرآمیز 4 بر یک شکست خورد. در این بازی کینگ 28، سار 44، ژائو پدرو 2+90 و دنیس 5+90 برای واتفورد گلزنی کردند و تک گل منچستر یونایتد توسط فان دبیک در دقیقه 50 زده شد. ضمن اینکه در این بازی هری مگوایر در دقیقه 69 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا شیاطین سرخ 10 نفره به کار خود پایان دهند. این نتیجه شاید منجر به پایان کار سولسشر در منچستر شود. در دیگر دیدار برنتفورد در حضور 60 دقیقه ای سامان قدوس بازیکن ایرانی در مصاف با نیوکاسل به تساوی 3 بر 3 دست یافت.

*نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

استون ویلا 2 - برایتون صفر

برنلی 3 - کریستال پالاس 3

نوریچ 2 - ساوتهمپتون یک

ولورهمپتون یک - وستهام صفر

پاریس برد، طلسم مسی شکسته شد

در ادامه رقابت های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) پاری سن ژرمن در مصاف با نانت به پیروزی 3 بر یک دست یافت. تیم پاریسی در شرایطی به پیروزی دست یافت که از دقیقه 65 با اخراج ناواس، 10 نفره شده بود. لیونل مسی در این بازی موفق به گلزنی شد تا سرانجام در رقابت های لیگ و لوشامپیونه گلزنی کرده باشد. او نزدیک به 6 ماه بود که نتوانسته بود در رقابت های لیگ باشگاهی گلزنی کند.

 

اولین برد جرارد و شادمانی زاید الوصف اسطوره لیورپول

از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، استون ویلا میزبان برایتون بود و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. ویلایی ها در شرایطی به این پیروزی دست یافتند که استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول را بر روی نیمکت خود می دیدند و این سرمربی جوان در اولین تجربه حضور خود برد ارزشمند دو بر صفر را بدست آورد تا شروعی رویایی در جزیره داشته باشد. وی پس از گلزنی شاگردانش شادی زاید الوصفی را از خود به نمایش گذاشت که تصاویر شادمانی او مورد توجه رسانه ها واقع شده است.

 

استیون جرارد

 

غلبه یوونتوس بر لاتزیو با دو پنالتی بونوچی

یوونتوس در هفته سیزدهم رقابت های سری آ ایتالیا در مصاف با لاتزیو به پیروزی دست یافت. از هفته سیزدهم رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس در رم میهمان لاتزیو بود و با دو گل پیروز شد. هر دو گل یوونتوس توسط بونوچی مدافع این تیم از روی نقطه پنالتی زده شد. وی این گل ها را در دقایق 23 و 83 به ثمر رساند. شاگردان آلگری با این برد 21 امتیازی شدند و به رده ششم صعود کردند. لاتزیو هم با 21 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر پنجم است.

 

یوونتوس

 

آرسنال در آنفیلد حرفی مقابل لیورپول نداشت

از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد میزبان آرسنال بود و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید. توپچی ها در شرایطی در این بازی باختند که در 8 دیدار اخیر خود شکست نخورده بودند و کلوپ بار دیگر در آنفیلد نشان داد که راه پیروزی پرگل بر آرسنال را بلد است. گل های این بازی را مانه 39 و ژوتا 52 و صلاح 73 و مینامینو 77 به ثمر رساندند. در حاشیه جریان این دیدار میکل آرتتا و یورگن کلوپ در اواسط نیمه اول دچار درگیری لفظی شدند و برخوردهای تندی با یکدیگر داشتند که با دخالت داور و دادن کارت زرد به هر یک از آن ها این ماجرا به پایان رسید. لیورپول با این برد 25 امتیازی شد و موقتا تا رده دوم صعود کرد. آرسنال هم با 20 امتیاز در مکان پنجم قرار دارد.

 

لیورپول

لیورپول

لیورپول

لیورپول

 

دیدگاه تان را بنویسید